wtorek, 24 stycznia 2012

Houl zakupowy

Cześć Pięknioszki :)


Dzisiaj mam dla Was taki mały houl zakupowy:) Postanowiłam uzupełnić małe braki, nie kupiłam nic specjalnego, pewnie większość tych produktów doskonale znacie, ale dla mnie wszystko to nowości ;) zobaczymy jak się sprawdzą. Miałam w planach kupić jeszcze olejek Alterra, ale z racji tego, że aktualnie jest w promocji w Rossmanie to niestety nieudało mi się go dostać:/ 

Niedługo  pojawi się recenzja kremu do twarzy: Garnier - Krem nawilżający, długotrwały efekt matujący, także już Was na nią zapraszam:) buziaki



Zakupione produkty:
          1. Lakier do paznokci Golden Rose Care+Strong nr217
             2.Tusz do rzęs Maybelline-Volume Express Curved Brush
3. Paletka cieni Sensique-Glamour Palette nr 103
4.Podkład Catrice- Photo Finish 010 Sand Beige
5. Odżywka do paznokci Joko- Diamentowy pył

Bardzo chętnie dowiedziałabym się których produktów używałyście? z czego byłyście zadowolone, bądź czym rozczarowane?

3 komentarze:

  1. ja też mam w planach zakup olejku Alterry :) jak sprawuje się podkład?
    Zapraszam do mnie na przegląd trendów wiosna-lato 2012:)
    http://cynamonoweprzemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super paletka, bardzo lubię takie kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja właśnie nie jestem zadowolona z paletki. Cienie na powiece są całkiem inne i ją wyrzuciłam, bo się zdenerwowałam:)

    OdpowiedzUsuń