czwartek, 16 lutego 2012

Miętowe ? paznokcie :) The One

Hej!

Dzisiaj post z lakierem do paznokci. Dla mnie to kolor zbliżony do miętowego ( może trochę turkusowego?)Ja już myślami wybiegam do wiosny i lata, kiedy to ma być on prawdziwym hitem :)Niestety nie jestem w stanie powiedzieć Wam jaki to numer, nazwa czy firma, bo nie ma takich informacji na butelczce. Lakier kupiłam w sklepie/hurtowni z artykułami do paznokci. Kosztował ok. 5 zł, a konsystencja, krycie i trwałość są naprawdę dobre:) Jeśli gdzieś znajdziecie takie lakiery to polecam:)




3 komentarze:

  1. Masz śliczne paznokcie ;)Kolor też jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co, u mnie też się szybko zaczął kruszyć, ostatnio nawet przestałam go używać i zastanawiam się, czy nie zmienić recenzji :/

    a paznokcie masz przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się z tym lakierem jeszcze. Masz ładne długie paznokcie, nadaj im kształt, a będą rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń