piątek, 10 lutego 2012

Wibo, Eye Liner


Opis producenta:  Nowa formuła long lasting, wyjątkowo głęboki odcień czerni. Szybko wysycha i łatwo się aplikuje dzięki specjalnemu pędzelkowi. ( opis ze strony producenta http://www.wibo.pl/)

Pojemność/Cena: 4ml / ok. 7 zł


Moja opinia: Kupiłam zachęcona pozytywnymi opiniami. Konsystencja odpowiednia, aby uzyskać precyzyjna kreskę bez odbijania się czy rozmazywania, pędzelek też ok chociaż z mojego wystają pojedyncze włoski, co widać na zdjęciu. Kolor naprawdę mocno czarny, nie trzeba powtarzać aplikacji, żeby wzmocnić efekt. Niestety po nałożeniu na powiekę, czułam okropne pieczenie, wręcz palenie. Poczekałam, aż wyschnie, co stało się naprawdę bardzo szybko, ale niestety pieczenie nie ustąpiło, więc momentalnie musiałam wykonać demakijaż :( Dlatego nie jestem w stanie powiedzieć jak zachowuje się na powiekach w ciągu dnia, ale naniesiony na rękę jest naprawdę trwały, chociaż wiem, że to żadne porównanie:)




A jak sprawdza się u Was? Chętnie przetestowałabym jakiś eyeliner z krótką, sztywną końcówką, używałyście takiego?

7 komentarzy:

  1. Też go mam zamiar używać na moje sińce pod oczami.Mam do ciebie pytanie,ja jak go nakładam przed chwile mnie pieczę potem przestaje.Ty też masz tak czy nie ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak chodziła mi żel pod oczy :) Ja jak go nakładam,moja siostra też tak miała że ją szczypało,ale po chwili przestaje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli szukasz sztywnej końcówki to polecam eyeliner z Virtuala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam Ci eyeliner w pisaku, z essence. Jakoś takie eylinery jak te z Wibo do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go nie znoszę! gdy tylko go nałożyłam na powiekę, od razu zaczęła mnie strasznie palić, myślałam że moje oko się pali,. to było okropne doświadczenie! Cieszę się, że u Ciebie dobrze się sprawuje. :)
    Ja Ci polecam eyeliner w pisaku z Essence(tak jak poprzedniczka). :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego eyelinera, ja jestem wierna eyelinerom z Miss Sporty:). Ostatnio wprowadzili nowe opakowania oraz nowe aplikatory. Te nowe mają sztywne końcówki, trochę jakby gąbkowe. Ja osobiście za takimi nie przepadam i wolę pędzelki zwykłe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dziś byłam w Rossmannie i szukałam tych eyelinerów z Miss Sporty, ale nie znalazłam, być może dlatego, że zmienili opakowania to nie rzuciły mi się w oczy, chciałam spróbować, bo wiele osób je chwali

      Usuń