piątek, 10 lutego 2012

Recenzja -Garnier, Czysta Skóra, Krem nawilżający 'Długotrwały efekt matujący'

Witajcie! Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kosmetyku pewnie większości z Was dobrze znanego. Krem ten zbiera naprawdę dobre opinie, a u mnie kompletnie się nie sprawdził, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami moimi odczuciami.


Wskazania/ Opis producenta: Krem nawilżający 'Długotrwały efekt matujący' jest przeznaczony do skóry mieszanej lub tłustej, która się błyszczy. Jego formuła z glinką, cynkiem i czynnikiem antybakteryjnym matuje skórę, pochłania i reguluje nadmiar sebum. Twoja skóra jest czysta, matowa i dobrze nawilżona, bez efektu tłustości.


Skład:Aqua, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Montmorillonite, Glyceryl Stearate SE, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Stearyl Alcohol, Zinc PCA, Camphor, Carbomer, CI 42090, Disodium EDTA, Niacinamide, Octyl Methoxycinnamate, Panthenol, Salicylic Acid, Sodium Hydroxide, Triclosan, Xanthan Gum, Methylparaben, Chlorphenensin, Butylparaben, (B3684/1)

Pojemność/ Cena: 75ml, ok. 15zł

Dostępność: szeroko dostępny: drogerie osiedlowe, Natura, Rossmann, hipermarkety

Opakowanie: plastikowa, odkręcana tubka, porzadnie wykonana

Zapach:  świeży, przyjemny, może trochę ogórkowy

Wygląd/ Konsystencja: delikatna, jakby żelowa


Wydajność: mega wydajny, męczę się by go skończyć

Moja opinia:
 Jestem posiadaczką cery przetłuszczającej się naprawde mocno w strefie T, kupiłam krem z nadzieją na uzyskanie chociaż odrobiny matu. Krem posiada naprawdę fajną konsystencję, przyjemnie się rozprowadza, jednak w moim przypadku tutaj plusy się kończą. Według mnie krem nie robi właściwie nic. Nawilżać, na pewno nie nawilża:/ cera po jego nałożeniu jest sciągnięta. Mat faktycznie pojawia się momentalnie po nałożeniu jednak jest on tępy, sztuczny,jakby tworzący maskę, która nie pozwala skórze oddychać:/ Po jakimś czasie na twarzy zaczynają się pojawiać jakby kropelki sebum, które próbuje wydostać się na powierzchnię skóry. Zaczyna się ona błyszczeć, jakby ze zdwojoną siłą. Nabawiłam się też suchych skórek, których nigdy wcześniej nie miałam. 
Nie polecam i na pewno sama ponownie nie kupię, chociaż firmę Garnier bardzo lubię i cenię. Ten produkt niestety u mnie się nie sprawdził :(

Jakie jest Wasze zdanie? Możecie polecić mi jakiś krem naprawdę dobrze matujący? bo ten kończę i muszę kupić coś nowego?



Pozdrowionka i Buziaki dla Was :*

2 komentarze:

  1. Pamiętam miałam kiedyś ten krem i nie byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam jako nastolatka i byłam zadowolona. Teraz kupiłam ponownie, użyłam raz, więc jako takiej opinii nie podam. Trzeba pamiętać, by mocno nawilżać cerę - raz przez to, że jest tłusta, a dwa przez używanie produktów matujących. polecam na noc jakiś krem mocno nawilżający:)

    OdpowiedzUsuń