czwartek, 29 marca 2012

Marcowo zakupowo:)

Cześć Słoneczka!

Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje małe zakupy, nie tylko kosmetyczne;)


To zakupy z Natury z zeszłego tygodnia :


1.Essence, Fix & Matte - Transparentny sypki puder utrwalający.
2.Catrice, Infinite Matt  Make Up w odcieniu 020 honey beige.
3. Lakier do paznokci Catrice 830 Salmon & Garfunkel .
4. Pędzelek do cieni.

Używałyście czegoś z tych produktów? jak się u Was spisują?


Niebawem dodam recenzję porównawczą Catrice Photo Finish i Catrice Infinite Matt :) Jesteście ciekawe?


A to mój dzisiejszy zakup:



Jak Wam się podobają?


A na koniec moje dzisiejsze pazurki:)

3 warstwy Golden Rose 193, niestety jak widzicie w dalszym ciągu nie są idealnie pokryte:/


Buziaki:*

11 komentarzy:

  1. cudowny kolor paznokci.! To są twoje naturalne paznokcie.? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że moja najbliższa natura jest około 20 km ode mnie. :( Buciki są bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. daj znac jak sie ten podklad sprawuje bo sama mam na niego ochote i tak sie czaje i czaje ;p a ten lakier jest mega boski, ja zawsze nakladam go dwie warstwy i nosze i nosze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty przecudne! ♥ A paznokcie masz świetne, Długie i masz ładną płytkę paznokcia. Super. :)

    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny lakier :)
    Posiadam ten puder fiksujący z Essence, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super buty - też takie chcę ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaję się na ten puder fixujący z Essence:) Mam zamiar się po niego wybrać w tym tygodniu.
    Super buty! W sam raz na wiosnę/lato:)
    Lubię takie niebieskości na pazurkach ale szkoda, że jeszcze prześwituje po 3 warstwach:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bell ma również piękny kobaltowy lakier :) opisałam go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń