piątek, 30 marca 2012

Zakrywamy cienie pod oczami ;)

Witam Was moje Kochane!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami tym, jak zakrywam moje cienie pod oczami. Mam je odkąd tylko pamiętam, niewątpliwie są moją obsesją i staram się jak najlepiej je zakrywać. Bez korektora nie potrafiłabym chyba żyć, wyglądałabym jakby ktoś mi przed chwilą porządnie przyłożył ;) hihi ;)

Moje oko przed:





Najpierw nakładam korektor Delia - Korektor do twarzy ( żółty)





Następnie korektor Hean - Eye Illumination





A tu z wytuszowanymi rzęsami :)





 Wiem, że pewnie niektóre z Was pomyślą " Ile ona tego nakłada??!!", ale niestety cienie pod oczami to mój odwieczny kompleks.

Przepraszam też za jakość zdjęć, ale to moje początki i niestety nie wszystko mi wychodzi.


PS. Nie zwracajcie uwagi na brwi ;) już je wyregulowałam i doprowadziłam do porządku ;)

5 komentarzy:

  1. Masz piękne oczy ;)
    Ja nadal szukam korektora idealnego..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto gdzie Ty masz cienie :)?!
    Ja to mam cieniska ... :)
    Śliczne masz oczka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Ty wiesz o cieniach pod oczami... ;)
    Ja to mam cienie... :/
    ale efekt super :)

    OdpowiedzUsuń