wtorek, 6 marca 2012

Zakupowo ;)

Cześć Kochane!

Dzisiaj małe zakupy, po prawie dwóch tygodniach chorowania wyszłam wczoraj z domu  i postanowiłam, że w ten sposób poprawię sobie humor :) Oto moje łupy :





1.Top Coat, Essence Gel-Look 

2. Lakier Essence Nude Glam w kolorze 03- cookies & cream

Musiałam odrazu przetestować :p Tak wygląda na paznokciach:


3. Pomadka Essence w kolorze 58 Dazzling Beige


Na ustach niestety praktycznie zero koloru, jedynie lekka, błyszcząca złoto-różowo-beżowa poświata.
Mam jeszcze ochotę na nr 52 In the nude i 55 Coralize me. Macie któryś z tych kolorów? jak się spisują?

4. Eveline - Skoncentrowane serum do rzęs 3 w 1 Advance Volumiere.
Jestem bardzo ciekawa tego produktu, czytałam troszkę pozytywnych opinii, ale zobaczymy jak się sprawdzi u mnie. Mam zamiar stosować według zaleceń producenta czyli przez miesiąc, rano jako bazę pod tusz i na noc jako serum :) Po miesiącu zdam relację z efektów.



Napiszcie co sądzicie na temat tych produktów, czy używałyście, jakie są Wasze wrażenia :) Buziaki


16 komentarzy:

  1. Oj szkoda że pomadka taka słaba bo aż mi serce mocniej zabiło jak ją zobaczyłam!

    Ja jutro idę i chcę te 2 stronne lakiery i jakiegoś nudziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na pewno po wykończeniu tej pomadki wrócę do Vipery ;). Pierwszy raz zdarzyło się, że wykorzystałam błyszczyk do ust cały do dna!

    Widzę, że masz taką samą, tylko że z brokatem ;) Jestem ciekawa jak wygląda na ustach. Przyznam szczerze, że ja sama nie przepadam za brokatem.

    Najbardziej ciekawi mnie to serum.. ;> Szybko napisz jak się spisuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S. Masz śliczne paznokcie! Ja dopiero co rozpoczęłam moją "kurację" i moim marzeniem jest mieć takie paznokcie jak Ty ;). Zdradź, co z nimi robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne długie paznokcie-tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie mam chyba po mamie:) ale oczywiście trochę im pomagam, żeby rosły zdrowe:) wcześniej stosowałam Nail Tek II i dla mnie to KWC wśród odżywek do paznokci, teraz używam rozsławionej 8 w 1 zobaczymy jak się spisze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nude Essence jest boski! I kształt Twoich pazurów również ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) może poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie masz cudowne!!! Robisz coś specjalnego z nimi, że są taki śliczne??

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę wyjątkowa - masz śliczne paznokcie! :P Zazdroszczę :) Również mam ten lakier z essence. Niestety bardzo szybko odpryskuje. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam 52 in the nude - hmmmmm lekki kolorek, ale nie narzekam:) a co do paznokci, to jak masz jej po mamie, to jak ona wygląda bez paznokci?! ( to taki żart )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha:) nie no nie zabrałam jej;p po prostu dostałam taki dobry gen;p ;)

      Usuń
  10. Beautiful blog and lovely posts! I'd like you to be my friend and follow each other:) Please visit my blog and let me know how you feel about this.
    Thanks sweetie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne masz pazurki!! Kształt i długość - idealne:) Ja mam obie poszukiwane przez Ciebie szminki:)O in the nude mogę powiedzieć, że daje fajny kolor, jest matowa, bez żadnych drobinek. Coralize me ma dosyć sporo drobinek i ładnie prezentuje się na ustach dając koralowy, delikatny kolorek:) Naprawdę warte kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten lakier - jest naprawdę uniwersalny. Śliczne paznokcie - wpadłam w kompleksy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny lakier :) bardzo ładne pazurki

    OdpowiedzUsuń