środa, 30 maja 2012

Ulubieńcy maja :)

Hej Kochani :)

Na początku chciałabym przeprosić, bo wiem, że częstotliwość moich postów pozostawia wiele do życzenie, ale mam teraz bardzo gorący okres. Za miesiąc wychodzę za mąż i na głowie mam milion spraw :) Mam nadzieję, że moi aktualni obserwatorzy mnie nie opuszczą, a może nawet dołączą nowi :)  Bardzo się cieszę, że jesteście, kiedy zakładałam bloga, zastanawiałam się czy ktokolwiek na niego zajrzy :) Dziękuję :*

A teraz przechodzimy do ULUBIEŃCÓW MAJA :)

Są to :

1. Garnier, Czysta Skóra, Żel myjący + peeling + maseczka 3w1
2. Ingrid- Ideal face- podkład
3. Rossmann- SunOzon- samoopalacz w sprayu
4. Marion- Mgiełka termoochronna
5. Rimmel-Lasting Finish Lipstick By Kate Moss 16
6. Eveline-Advance Volumiere, Skoncentrowane serum do rzęs 3w1  --> więcej o nim tutaj  :)
7. Eveline -Celebrities Beauty- Mineralny puder w kamieniu

A teraz po kolei kilka słów o każdym z nich

 1.Garnier, Czysta Skóra, Żel myjący + peeling + maseczka 3w1

Bardzo fajny produkt. Stosuję zarówno jako żel, peeling i maseczkę. Spisuje się rewelacyjnie w każdej z tych funkcji. Dobrze oczyszcza skórę, złuszcza naskórek, likwiduje nadmiar sebum. Z racji tego, że uwielbiam mocne ścieranie wykonuję nim codziennie rano peeling przez około 2-3 minuty, skóra jest gładziutka i miła w dotyku. Nie podrażnia. Odkąd stosuję żadne niespodzianki nie wyskakują :)
Jako maseczka rewelacyjnie matuje buźkę, a dla mnie- posiadaczki wiecznie świecącej jak latarnia facjaty jest to niezmiernie ważne:)

2.Ingrid- Ideal face- podkład



Tani, naprawdę godny uwagi podkład. Bardzo fajnie się rozprowadza, dobrze kryje, a przede wszystkim długo się utrzymuje, co na mojej buzi jest sporym sukcesem :) Nie tworzy efektu maski, pięknie stapia się ze skórą, wygląda naprawdę naturalnie:)  Gama kolorystyczna niestety jest dosyć uboga, ja stosuję kolor najjaśniejszy, a mimo to uważam, że dla typowych bladzioszków się nie nadaje. Teraz odstawię go na rzecz kremów tonujących, albo jakiegoś lekkiego podkładu, ale na pewno do niego wrócę :)




3. Rossmann- SunOzon- samoopalacz w sprayu

Bardzo fajny samoopalacz. Szybka, łatwa i przyjemna aplikacja, dzięki której naprawdę chyba nie możliwe jest narobienie sobie plam. Efekt naturalny, na pewno nie pomarańczowy. Myślę, że godny uwagi, mimo, że mało wydajny. Cena około 7 zł. Dostępny tylko w sieci drogerii Rossmann.


4. Marion- Mgiełka termoochronna

Świetny kosmetyk, ulubieniec maja i wielu wielu innych miesięcy. Stosuję nieprzerwanie od ponad roku w połączeniu z serum z tej samej serii, o którym pisałam tutaj. Razem tworzą wspaniały duet, a włosy pozostają w rewelacyjnej kondycji mimo codziennego suszenia. Uważam, że bije na głowę wiele droższe kosmetyki, bo przede wszystkim faktycznie chroni. Świetnie się rozpyla, nie skleja i nie obciąża włosów. Polecam!

5. Rimmel-Lasting Finish Lipstick By Kate Moss 16




Super, super, super :)
Uwielbiam tą szminke, uwielbiam ten kolor :) nie rozstaje się z nią odkąd ją kupiłam :)







6. Eveline-Advance Volumiere, Skoncentrowane serum do rzęs 3w1  - o nim tutaj :)

7. Eveline -Celebrities Beauty- Mineralny puder w kamieniu




Bardzo fajny, poręczny puder. Eleganckie opakowanie z lusterkiem, bardzo ułatwia dokonywanie poprawek w ciągu dnia. Używam około dwóch miesięcy, codziennie i zużycie jest naprawdę niewielkie. Fajnie matuje, dopasowuje się do koloru skóry i nie ciemnieje na twarzy :)



Dziękuję tym którzy dobrnęli do końca tego długiego posta, ale tak długo nie pisałam, że chciałam Wam to jakoś wynagrodzić. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was na śmierć :)  Dziękuję za każdy komentarz ! Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. piękny ten kolor na ustach :)
    a i widzę mój ulubiony samoopalacz :>

    OdpowiedzUsuń
  2. puder z Eveline jest niezastąpiony :) już chyba z 10 opakowań zużyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Kate Moss, ale numerek 14. :) Twoja wyglada cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG, piękna szminka, piękny kolor, piękna lipsy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Eveline -Celebrities Beauty- Mineralny puder w kamieniu pewnie tak dobry jak mój eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciu widać, że podkład bardzo ładnie się wtapia w skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak wszyscy chwalą tą szminkę i samoopalacz, że chyba się za nimi rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie miałam okazji testować tych kosmetyków, ale szminka naprawdę jest bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. garnier 3 w 1 mam aktualnie i odbieram go jakoś bez zachwytu, raczej go już nie kupię+za wydajność

    OdpowiedzUsuń