sobota, 16 czerwca 2012

Poranne Zakupy :)

Hej Kochane:)

Chciałam Wam dzisiaj tak na szybciutko pokazać moje poranne zakupy w Rossmannie:) Są to produkty z którymi nigdy wcześniej nie miałam do czynienia, a dzięki Waszym postom na blogach postanowiłam zwrócić na nie uwagę.



Kupiłam:

1. Podkład Rimmel - Wake Me Up w kolorze 103 True Ivory. Wiem, że są na jego temat skrajne opinie, ale za cene 19,99 szkoda byłoby nie sprawdzić na sobie:)




2. Pędzel Eco Tools do różu:)


Pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne :) pędzelek jest mięciutki, ma fajny kształt i myślę, że będzie się fajnie z nim pracowało :)

W moim Rossmannie promocją objęte byly jeszcze pędzle do pudru ( dla mnie za mały i za mało zbity), pędzel do podkładu i pędzelek do cieni.

Zaznaczę jeszcze, że Rossmann w którym robiłam zakupy spisał się naprawdę świetnie. Wszystkie promocje odpowiednio oznaczone, produkty wyłożone na półki  w ilościach maksymalnych :)


Napiszcie Kochane co Wam udało się kupić w tej weekendowej promocji.


Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia.

12 komentarzy:

  1. a jaka cena tych pędzli, po promocji?
    bo napisałaś tylko cenę podkładu

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten pędzelek z Eco tools i jest to mój ulubiony pędzelek do codziennego nakładania pudru. Na ten podkład mam chrapkę od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja polowałam na odżywkę do paznokci eveline ktora była w promocji 12 i jak poszłam do rossmana to powiedziano mi, że do południa już wszystko było wymiecione :(

    OdpowiedzUsuń
  4. też mi się udało dorwać ten podkład :) i chyba nawet ten sam odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzel do różu jest świetny. Też go mam. Będziesz z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś u mnie oTAGowana, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam ten pędzel :-D Kurcze tak polowałam na ten podkład a u mnie go nie było! Świetne zakupy, pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się skuszę na ten pędzel, bo szukam czegoś i się jakoś zdecydować nie mogę.

    Podkład- gratuluję zakupu, ja byłam zniechęcona ostrą kampanią reklamową, bałam się rozczarowania a okazało się że to naprawdę fajny produkt :)

    Pozdrawiam i zapraszam

    http://alwaysthetallest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pędzle ET za mną chodzą, ale mam już zbyt dużo innych aby kupować kolejne... :P


    widzę, że masz doświadczenie z takimi balsamami brązującymi. powiedz proszę - po ilu aplikachach tym dove uzyskam widoczne efekty? mogłabyś mi przesłać link do zdjęcia tego daxa w piance?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja osobiscie bylam zadowolona z tego pokladu, w koncu to podklad drogeryjny to moze miec sporo przeciwnikow ale na mojej twarzy wygladal naprawde ladnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkladu nie probowalam ,bo kolorystyka jest dla mnie niestety za ciemna ...Z Ecotools posiadam pedzel do pudru i jestem nim absolutnie oczarowana! Ciekawi mnie wiec ten do rozu :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń