sobota, 28 lipca 2012

Wielki powrót :) Lakier + makijażowy debiut :)

Hej Kochane:)

Wracam do Was po długiej przerwie, ale za to w innym stanie cywilnym niż wcześniej :) Tak jak pisałam, niedawno zostałam szczęśliwą żoną mojego równie szczęśliwego męża hihihi:) Jeśli będziecie chciały może dodam jakieś zdjęcie :)

Wracam z nowa energią i pomysłami. Cieszę się, że nikt z moich obserwatorów nie opuścił mnie przez ten czas. Bardzo Wam dziekuję :*  Mimo tego, że jesteśmy w trakcie urządzania naszego mieszkanka, postaram się, aby posty pojawiały się regularnie :)


A teraz przechodzimy do konkretów, czyli mój dzisiejszy debiut makijażowy:) Bardzo spodobał mi się ostatni makijaż http://dariasmakeup.blogspot.com/ i postanowiłam go odtworzyć. Mam nadzieję, że chociaż trochę mi się udało ;)





A oto paznokcie i lakier, który naprawdę zasługuje na uwagę, nie tylko ze względu na kolor .




Lakier firmy Paese, jak widzicie uznany za Doskonałość Roku 2010, uważam, że w pełni na ten tytuł zasługuje. Za około 10 zł otrzymujemy lakier, który naprawdę dobrze kryje, błyszczy się sam w sobie bez używania dodatkowych nabłyszczaczy, a przede wszystkim trzyma się na paznokciach nawet do 7 dni. U mnie wytrzymuje około 5 przy codziennych domowych obowiązkach. Myślę, że za taką cenę naprawdę warto spróbować :) Polecam!

I na tym zakończę dzisiejszy wpis. Jest już bardzo późna pora, ale zawzięłam się, że dziś powstanie ten post no i jest :)

Dziękuję za każde Wasze odwiedziny i każdy komentarz :)

Cmok!

20 komentarzy:

  1. szkoda, że nie otworzyłaś oka :) ale połączenie kolorów świetne, nieważne, że kopiowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne brwi, świetne kolory, wszystko świetne :) w ogóle nie umiem malować oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie świetne
    ! co to za cienie?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczy ten makijaż :) baaardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią zobaczę zdjęcia :) Makijaż świetny no i lakier też :)
    To są twoje paznokcie czy tipsy ? Bo są świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wowwww pięknie Ci to wyszło kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny makijaż :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo uroczy makijaż, kolorki są bardzo subtelne i zgrane:)) ale masz również cudne brwi i paznokcie :DD ahhh jak Ci ich zazdroszczę (;

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie wyszedl Ci ten makijaz, idealnie w moim guscie, gratuluje zmiany stanu cywilnego! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki świeży makijaż:)

    p.s. bardzo dziękuję za wizytę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miętowy został zdecydowanie i bezkonkurencyjnie moim kolorem tego sezonu...jednak nie trafiłam na ideał lakierowy w tym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A makijaż bardzo fajny...sama pewnie nie zdecydowałabym się na tak szalone oko...jednak wiesz ja jestem trochę inna tzn. raczej klasyczna ;)

      Usuń
  12. Bardzo ładny makijaż. Mimo, że jestem zwolenniczką ciemnego podkreślania oczu to ten bardzo mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż śliczny. Lakier tak samo. Życzę dużo szczęścia na nowej drodze życia z Ukochanym :))

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń