niedziela, 26 sierpnia 2012

Barwa - Siarkowa Moc + TAG

Cześć!

Dzisiaj będzie o kremie, który pojawiał się już w wielu Waszych recenzjach, ale uważam, że post na moim blogu również mu się należy :)


Mowa o: Barwa-Siarkowa Moc krem antybakteryjny matujący




Od producenta: Antybakteryjny krem matujący polecany jest do codziennej pielęgnacji cery z problemami trądzikowymi. Specjalnie dobrana kompozycja składników aktywnych pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry. Krem matuje skórę na wiele godzin nadając jej pudrowy wygląd.


Skład: Skład: Aqua, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Hydrogenated Olive Oil, Olea Europaea, Olive Oil Unsaponifiables, Magnesium Aluminum Silicate, Dicaprylyl Carbonate, Butyrospermum Parkii, Zinc Oxide, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Allantoin, Sulfur, PEG-30 Castor Oil Vaccinium Myrtillus, Saccharum Officinarum, Citrus Aurantium Dulcis, Citrus Medica Limonum, Acer Saccharinum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Citral, d-Limonene, Linalool

Pojemność: 50 ml


Cena: około 15 zł

Konsystencja:  gęsta, kremowa,zbita jakby mus

Zapach: cytrynowy dość specyficzny, na początku stosowania był dla mnie drażniący kojarzył mi się z cytrynowym płynem do mycia naczyń




Dostępność: bardzo dobra, wszystkie drogerie, mniejsze i większe

Moja opinia: Na wstępie zaznaczyć trzeba, że niezmiennie cały czas towarzyszy mi problem nadmiernego świecenia się strefy T. Chyba nigdy nie ulegnie to zmianie i póki co, nie znalazłam na to złotego środka, ale...jest przecież Barwa :)

Krem ma fajną, przyjemną konsystencję. Łatwo się rozprowadza i błyskawicznie wchłania do całkowitego matu. Jest to jedyny krem, któremu naprawdę udało się zmatowić moją japkę ;) Mat utrzymuje się parę dobrych godzin i znacznie przedłuża trwałość mojego makijażu. Podczas stosowania nie pojawiają się na twarzy niespodzianki, nie zapycha porów.

Ja ze swojej strony polecam, polecam, polecam :)

Przy okazji odpowiadam na TAG : 11 Pytań zostałam otagowana przez Paznokci Świat



1. Lakier pękający czy magnetyczny?

pękający, magnetycznego nie miałam okazji jeszcze używać 

2. Różowy czy niebieski:

różowy

3. Cola czy woda?

Cola

4.Jeansy czy legginsy?

jeansy & legginsy

5. Ulubiony podkład ?

aktualnie Catrice- Photo Finish

6. Pies czy kot?

pies

7. Blondynka, brunetka?

blondynka

8. Szminka czy błyszczyk?

szminka

9.Komedia czy horror?

komedia

10. Ulubione perfumy?

Chanel Coco Mademoiselle

11. Żel pod prysznic z granulkami czy zwykły?

z granulkami


Moje 11 pytań:

1. Dlaczego założyłaś bloga?
2. Gdybyś miała wybrać podkład, tusz czy szminka co byś wybrała?
3. Potrawa, którą najbardziej lubisz?
4. Co lubisz robić w wolnych chwilach ( oprócz pisania bloga)?
6. Balsam czy masło do ciała?
7. Włosy długie/krótkie, proste/ kręcone, z grzywka/bez grzywki? Jakie masz lub chciałabyś mieć?
8. Kraj, miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
9.Największa perełka kosmetyczna jaką odkryłaś do tej pory?
10. Największy bubel kosmetyczny?
11. Ulubiony deser?

TAGuję: 


Kolejność jest przypadkowa, jeśli ktoś był już wcześniej otagowany, niech po prostu nie odpowiada :)


Napiszcie Kochane czy Wy używałyście kremu Barwy? a może macie jakiegoś innego matującego ulubieńca?

Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Kusił mnie on ostatnimi czasy, ale jeszcze mam krem i ten będzie musiał poczekać na mnie jeszcze trochę w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ krótkie pytania Ci zadali :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie na świecenie się twarzy najlepsze jest nawilżanie. Z serii "Siarkowa Moc" używałam jedynie mydła (daaawno temu ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny krem ale niestety wysusza:(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie pomoge w kremach matujących, bo mam skórę suchą i ja z kolei szukam dobrych nawilżających :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tym kremie. Ja na szczęście nie mam problemu ze świeceniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ten krem również świetnie się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy faktycznie zadziała na niedoskonałości...

    OdpowiedzUsuń
  9. chociaz nie lubie tagow to jednak ten zrobie;p ale moge wywalic kilka pytan np o cole czy cos,nie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej,sorki,nie zajarzylam na poczatku,ze musze odpowiedziec na te Twoje pytania ;)

      Usuń
  10. ja z siarkowej mocy jeszcze niczego nie używałam, nie wiem, boję się tych kosmetyków. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja byłam wcześniej już oTAGowana, ale odpowiem na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety zawiodłam się na tym kremie. Ściągał, mocno wysuszał. W dodatku matuje na góra 1 h :( Plus za zapach, orzeźwiający, pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten kremik jest niezastąpiony mam już chyba 3 opakowanie

    OdpowiedzUsuń