niedziela, 5 sierpnia 2012

Dzienniak :)

Witajcie Pięknioszki :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was zdjęcia mojego dziennego, naturalnego makijażu :) Zazwyczaj maluję jedynie rzęsy, ale kiedy mam chwilę lubię coś pokombinować. I takie są tego efekty.
Jestem ciekawa czy Wam się spodoba :)









Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was taka ilością zdjęć, ale chciałam wszystko dokładnie pokazać ( zgodnie z prośbami pojawiło się również zdjęcie otwartego oka ).

A jak wygląda Wasz dzienny makijaż? Używacie na codzień cieni, czy stawiacie jedynie na tusz do rzęs?

20 komentarzy:

  1. ladnie i delikatnie:), tak jak lubie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie :)
    ja się trochę mocniej maluję na codzień, ale czasami tez naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. :) Ja lubię jeszcze zaakcentować mocniej dolną powiekę, nawet jeśli jest to makijaż dzienny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie, świetnie uchwyciłaś aparatem ten makijaż, sama mam problem z pokazanem lekkiego dziennego a Tobie to wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, uwielbiam cienie, ale zwykle nie mam czasu więc stawiam na kreski i tusz

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba się, podoba :-) Ja na codzień używam zarówno cieni, jak i tuszu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, taki makijaż lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. A co to za morelowy cień w centralnym miejscu na powiece ruchomej?
    Bardzo fajnie ;) Naturalnie, lekko jednak wakacyjnie podkreślone oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki makijaż na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny dzienniak, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo często się tak maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż piękny, ale jakie Ty masz cudowne oczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż oka :) piękne kolory cieni!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie :) jak się nazywa ten morelowy cień?

    OdpowiedzUsuń
  15. i to jest mascara, ktora mi sie podoba, pieknie pogrubione i wydluzone rzesy. Jakiego tuszu uzylas?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry Wieczór,
    Czy mogłaby Pani napisać jakich cieni użyła do tego przecudnego makijażu? Zupełnie nie znam się na tej profesji :( a wybrane kolory są nadzwyczajne.

    OdpowiedzUsuń