czwartek, 23 sierpnia 2012

Golden Rose Rich Color 27

 Hej :)

Dzisiaj czas na pazurki :) kolor może nie jest typowo letni, ale podczas ostatniej wizyty na stoisku Golden Rose chciałam wybrać taki, jakiego jeszcze w swoich zbiorach nie mam no i wybór padł na ten :

Golden Rose Rich Color 27



Na paznokciach prezentuje się tak :




Lakier ten, to nowość firmy Golden Rose i miło mi stwierdzić, że naprawdę jest to udana nowość:)

Plusy:
- głęboki kolor,
- pięknie się błyszczy,
- producent zapewnia, że już jedna warstwa wystarcza do pokrycia paznokci i faktycznie przy jednej warstwie osiągamy bardzo dobre krycie, ja zawsze nakładam dwie i to one dają idealny efekt,
- szybko schnie,
- cena ( zapłaciłam 6,99 zł ),
- trwałość około 3-4 dni, więc nie jest źle,
- super pędzelek, umożliwia szybkie i wygodne pokrycie całego paznokcia


Polecam, jest to zdecydowanie najlepszy lakier z Golden Rose jakiego używałam :)

Jak Wam się podoba? próbowałyście tej nowości? a może nie lubicie lakierów tej firmy?

Cmok Cmok :)

16 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ładnie ;P lubię takie ciemne kolory:)

    P.S Jeżeli chciałabyś otrzymać kosmetyki do testowania firmy Mariza - to zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz że jestem fanką Twoich paznokci! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek na jesień, pędzelek rzeczywiście wygląda na rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolor - idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi sie kolor ;) mam obecnie bardzo podobny z max factora ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, kolor faktycznie wręcz jesienno-zimowy ;) Taki głęboki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ladna czern;))

    u mnie o Marizie- zostan konsultantka! zapraszam;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bosko, lubię ciemne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great colour, perfect for autumn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolory lakierów, a ten to już w ogóle wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgrabnie wygląda na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Otagowalam Cię na moim blogu zapraszam do zabawy ;)http://paznokciswiat.blogspot.com/2012/08/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń