niedziela, 12 sierpnia 2012

Isana - Glättungs Spülung - Odżywka wygładzająca

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję znanej już chyba wszystkim odżywki do włosów -
Isana - Glättungs Spülung.


Od producenta:

Pojemność : 300 ml

Cena: około 4,5 zł

Dostępność : Drogerie Rossmann

Kolor/ zapach/ konsystencja : biały/ piękny zapach/ gęsta


Skład:



Opakowanie/ dozownik:  wygodne, poręczne, stoi na zakrętce, przez co nie ma problemów z wydobyciem produktu


Działanie / Moja opinia: 

Kupiłam tą odżywkę ponieważ wiele z Was polecało ją na swoich blogach, czytałam też wiele dobrych opnii na jej temat tutaj KWC.
Odżywka świetnie pachnie, ma bardzo fajną, raczej gęstą konsystencję przez co nie ucieka ze śliskich, mokrych dłoni. Łatwo rozprowadza się na włosach i używanie jej to sama przyjemność.
Nie mam kręconych włosów, ale chciałam je jeszcze bardziej wygładzić. Odżywka faktycznie, jak obiecuje producent wygładza włosy i sprawia, że są naprawdę miękkie. Wyglądają naprawdę dobrze.  Jeśli chodzi o rozczesywanie, nie zauważyłam, żeby to ułatwiała, a czasami nawet wręcz przeciwnie.
Niestety odżywka ma u mnie jeden ogromny minus, a mianowicie obciąża moje włosy i sprawia, że nadmiernie się przetłuszczają. Już tego samego dnia wieczorem wyglądały raczej średnio:/

Podsumowując uważam, że jest to naprawdę bardzo dobry produkt, za bardzo małe pieniążki i warto spróbować go na własnych włosach. W razie niepowodzenia, nie stracimy wiele, a  może okazać się dla Was świetną odżywką. Ja wykorzystam resztę opakowania do depilacji  nóg :) ( próbowałyście tego sposobu? )

A jak u Was sprawdziła się ta odżywka? Może macie jakąś inną tanią / lub droższą perełkę w tej kategorii?

Pozdrawiam, buziaki

11 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad kupnem tej odżywki, ale ciągle nie byłam pewna. Teraz wiem, że raczej u mnie nie zagości gdyż powoduje przetłuszczanie włosów, a ja mam z tym problem. Dzieki za podpowiedz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się na nią skuszę, o ile nie zapomnę przy najbliższych zakupach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ją! polecić mogę jeszcze alterrę granat i aloes!

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie jest fajna, ale nie częściej niż dwa razy w tygodniu bo potem mam oklapnięte włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tą odżywkę :) ślicznie pachnie :)

    obserwujemy?
    http://joannaandcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ją poleca, muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie dlatego zwlekam z jej zakupem, boję się że będzie obciążać włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta odżywka jest świetna, żadna nie działała lepiej na moje włosy ;)

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Isana to już prawie legenda :) nie znam nikogo chyba u kogo by się nie sprawdziła, sama jej aktualnie używam do OMO:)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie się ta odżywka spawdziła :) lubię ją i jej cenę w % :) kiedy można dorwać ja za ok 4zł :)

    OdpowiedzUsuń