czwartek, 2 sierpnia 2012

Nareszcie jest < jupi > ;) + Biedronkowcy :)

Hej Kochane!


Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją wczorajszą zdobycz. Nie będzie to nic kosmetycznego :)




Może już się domyślacie? 

Tak, tak! To zegarek. Chorowałam na niego już od pewnego czasu, ale w jedynym sklepie Parfois w moim mieście są one tak rozchwytywane, że ekspedientki prowadzą na nie zapisy ;) hahahaha :) odczekałam co swoje, ale w końcu go mam :)

Mnie bardzo się podoba a Wam? Lubicie zegarki w takim męskim stylu? 





No i żeby nie było tak bardzo niekosmetycznie to pokaże Wam jeszcze wczorajszych Biedronkowców :)


Zastanawiałam się jeszcze nad różem z Bell, ale oczywiście nie wiedziałam jaki wziąć kolor i w efekcie nie wziełam żadnego ;)

A jak Wasze zakupy biedronkowe? co udało Wam się zdobyć? a może wcale nie chciałyście nic kupować? 

25 komentarzy:

  1. złoto z niego aż się wylewa :p ja zdecydowanie wolę srebrne, chociaż i tak nie noszę nawet swojego :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie zdecydowałam się na róż. Wybrałam najjaśniejszy odcień. Kuiłam również miętowy lakier.

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaa ja też chciałam kupić ten zegarek!! :P ale mi teraz zrobiłaś gula na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo, kawał zegara muszę przyznać ;-)
    Ja się odzwyczaiłam i teraz trudno zdzierżyć mi cokolwiek na nadgarstku..

    OdpowiedzUsuń
  5. jest piękny chociaż ja wolę delikatniejsze, chociaż i tak w żadnym nie chodzę ;) mi jak narazie nie udało się nic nabyć z biedronki

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże! Zegarek jest przepiękny! Przepadłam. :( Szukałam właśnie ładnego złotego zegarka.. Ile kosztuje taka przyjemność? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dzisiaj kupilam tez ta "kulke mocy" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się zastanawiałam nad kupnem tego zegarka bo jest naprawdę piękny, ale w końcu wybrałam inny również z parfois jeszcze piękniejszy przynajmniej w mojej opinii. :P Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zegarek :) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zegarek nie mój styl, też kupiłam Bielendę:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny zegarek!!!! Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia ;)
    zegarek świetny, a ja zaraz wybieram się do biedronki, może jeszcze coś upoluję ;)
    zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zegarek po prostu śliczny:) oby to "złoto" szybko się nie starło :)

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam , ale mam nadzieję,że znajdziesz u mnie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealny :D
    cieszę się, że mój post się przydał :)

    mialam kiedyś tego Graniera i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczny zegarek! :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. co prawda nie jestem amatorka zegarkow, ale badzo ladnie wyglada:)
    jesli chodzi o biedronke.... to oczywiscie, ze bylam i kupilam duuuzo rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. w komentarzach zobaczyłam jego cenę ;) łoł wygląda świetnie...zupełnie w moim guście i mimo, iż nigdy nie przepadałam za złotem to ostatnio zaczynam się przekonywać...Zegarek pierwsza klasa... ;) Sama mam bardzo podobny tylko strebrny...rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham zegarki typu boyfriend, zapraszam do mnie na bloga zobaczysz jaki ja mam:) Moj jest z Aldo:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jaki śliczny zegarek aż się oczka śmieją a rączki mówią choć do mnie :D
    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń