czwartek, 30 sierpnia 2012

Pomarańczowo mi ;)

hej :)

Dzisiaj pomarańczowy post :)

Paznokcie : lakier  Dor Nail Colour 49/3





Usta :




Kilka słów o szmince Golden Rose Lipstick 128 :

+ przepiękny kolor
+ matowa
+ mocno napigmentowana
+ długo się utrzymuje, nie  schodzi całkowicie nawet podczas jedzenia
+ niska cena 8,60 zł
+ opakowanie ładne, klasyczne


- chemiczny zapach
-zbiera się w załamaniach
-podkreśla suche skórki

Ale dla tego koloru jestem w stanie wybaczyć jej te 3 małe minusy i zdecydowanie polecam :)


Jak Wam się podoba ? Lubicie takie kolory?

Pozdrawiam

32 komentarze:

  1. po 1 lakier prześliczny ;))
    A szminka już sobie zapisałam jej numer jak najszybciej muszę się po nią wybrac ;))
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. co za cudny kolor lakieru, a szminka idealnie do niego pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pazurki śliczne ;) Szminka też bardzo fajna, mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny kolor lakieru jak i pomadki:)Mam u siebie w sklepie te pomadki to jutro sprawdzę ją na sobie czy będzie mi pasować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminka fajna, ale lakier jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje ulubione kolory :> pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pomarańczowo się zrobiło :D. Uwielbiam matowe szminki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kolory! Sięgam dzisiaj po pomarańczową szminkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny morelowy odcień na paznokciach... muszę taki zakupić,bo się zakochałam:):D

    OdpowiedzUsuń
  10. super odcienie :) szczególnie podoba mi się kolorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor, podoba mi się :) Mi nie pasują niestety pomarańczowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier ma bardzo ładny kolor, poza tym bardzo podobają mi się Twoje paznokcie :)
    A szminka śliczna, również super odcień, szkoda tylko, że zbiera się w załamaniach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolory i na paznokciach i na ustach ;) Szminka mnie zafascynowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w kolorze paznokci i szminki!
    Już wiem, co będzie moim kolejnym łupem zakupowym - koniecznie ta szminka!!
    Ps. masz przepiękne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te pomarańcze, szczególnie podoba mi się lakier na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny kolor lakieru, ja taki uzyskuje po wymieszaniu białego lakieru z nonową pomarańczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny kolor lakieru i ksztalt paznokci:))

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubie takich kolorów u siebie na paznokciach ale twoje mi się podobają ::)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam ten zapach i szczerze go nienawidze...ale kolor jest po prostu fenomenalny...juz zapisałam sobie nr ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oryginalny kolorek-piękny,pomadaka,jej kolor pasuje-zgrany duet
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurcze jestem pod wrazeniem tego bloga i pięknego kolorku ;)) super :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz śliczny kształt paznokcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szminka super kolor a usteczka fakt śliczne

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna szminka :)) gdzie można ją nabyć????? Natura , Rossmann???????

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealne brzoskwinki! Z chęcią bym przygarnęła. :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie kupiłaś ta pomadkę zakochałam się w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń