wtorek, 7 sierpnia 2012

Świętokrzyskie spotkanie blogerek ! :)


Hej Kochane !

Przyszła pora na Świętokrzyskie spotkanie blogerek urodowych :)

Póki co, nie ustaliłyśmy jeszcze szczegółów, ale mamy nadzieję, że zbierze nas się fajna grupa i wszystko się uda.

Organizacją zajmę się ja http://cynamoonka.blogspot.com/, Monia z http://timeforpassion.blogspot.com/ oraz Zuzia z http://mademoiselle-zu.blogspot.com/


Bardzo prosimy o zgłoszenia pod tym postem lub w wiadomości na maila. Oczywiście zapraszamy wszystkie z Was, które mają ochotę się z nami spotkać, nie tylko Blogerki z naszego województwa :)


Buziaki

22 komentarze:

  1. O fajnie że i u nas odbędzie się takie spotkanie. Kto wie może dołączę do was :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli jesteś zainteresowana to daj znać, bo kompletujemy liste.

      Usuń
  2. nananna ale bedzie bibka tzn yyy spotkanko przy kawie i kosmetykach hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo marzyłam o takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że to dla mnie za daleko :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chętnie się wybiorę;) ale muszę rozkminić jak sie z Krakowa dostać do Kielc.

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście zgłaszam się! już nie będę pisać maila ok? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli tylko termin mi będzie pasować to się zgłaszam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się zgłaszam;) jakoś dojade z Kr;)
    e-mail: barbara162@tlen.pl
    Czy jeszcze jakieś dane są potrzebne?

    OdpowiedzUsuń
  9. łii ta też sie zgłaszam ;)
    justyna_okienko.blogspot@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się zgłaszam :)
    swiat-margolci.blogspot.pl

    gocha89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. już jesteście wszystkie zapisane na liste :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jestem zainteresowana, ale po 20stym sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam, że to ma być wrzesień :D

      Usuń
  13. Ja też chętnie bym się do Was dziewczyny przyłączyła;) Ale mi pasuje jakaś Sobota, data bez większego znaczenia.
    swiat_piekna1@o2.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym bardzo prosiła o jakiś weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej ! Jak się cieszę na samą myśl tego spotkania :) Ja właśnie jestem z Kielc i byłabym bardzo chętna na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witajcie:)Pochodzę ze Starachowice i życzę Wam udanego spotkania:*

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo! proszę! ja się zgłaszam! jestem zainteresowana takim spotkaniem! proszę o informację jak już będzie wszystko ustalone! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa! mój mail : kinga47@poczta.onet.pl

      Usuń
    2. Kochana spotkanie jest już jutro, a lista bloggerek biorących w nim udział już dawno zamknięta. Przykro mi, że zgłosiłaś się za późńo, ale zapraszamy następnym razem :)

      Usuń