poniedziałek, 17 września 2012

Co otrzymałam na Pierwszym Spotkaniu Świętokrzyskich Blogerek Urodowych :)

Hej:)

Post ten miał być wczoraj, ale kompletnie o tym zapomniałam:) dzisiaj naprawiam swój błąd i już pokazuję Wam co otrzymałam na Pierwszym Spotkaniu Świętokrzyskich Blogerek Urodowych.
Zapraszam do oglądania :)















Jeszcze raz ogromne podziękowania kieruję do Firm : Donegal, Paese, Hean, Mariza, Igruszka, Farmona, Virtual za obdarowanie nas tak fantastycznymi upominkami :)

W tym miejscu chciałabym zaznaczyć, że w najbliższym czasie pojawiać się będą recenzje wyżej przedstawionych produktów. Będą to moje subiektywne wrażenia i opinie. Wpływu na recenzję nie będzie miał fakt, iż kosmetyki otrzymałam do testów za darmo :)

Pozdrawiam cmok :* 

13 komentarzy:

  1. Dużo ciekawych rzeczy - czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zatem pozostaje jedynie zyczyc przyjemnych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, piękny zielony lakier z Paese<3 Jak tam łowy pomadkowe?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Sporo produktów. Z niecierpliwością czekam na ich recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajjj dużo ciekawych kosmetyków dostałyście :) Nic tylko testowac i rezenzować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już zawartość paczek :-) Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak spiszą się u Ciebie kredki z Vipery. Też je dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam już kilku kosmetyków - z części jestem bardzo zadowolona a z części nie do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz materiał na sporo postów!

    Fajne muszą być takie spotkania. ;-)

    OdpowiedzUsuń