piątek, 14 września 2012

Dziękujęęęę :):):) 100 !

  Hej Kochane !

Dzisiaj rano czekała na mnie bardzo miła niespodzianka :)


Chciałam Wam z tej okazji baaardzo podziękować. Może to będzie banalne co napiszę, ale kiedy zakładałam bloga nie spodziewałam się, że ktokolwiek na niego zajrzy i cokolwiek przeczyta:) Bardzo się cieszę, że mam Was stałych czytelników. Dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz. Za słowa pochwały i krytyki. Wszystko to daje ogromną siłę i chęć do dalszego rozwoju i dzielenia się z Wami nowymi doświadczeniami. Blog stał się częścią mnie i mam nadzieję, że tak zostanie. Nie zamierzam przestać! :) Jeszcze raz ogrooooomnie dziękuję :) :*


A po wspaniałym poranku, zapowiada się także cudowny wieczór spędzony w miłym towarzystwie.
Dzisiaj odbędzie się Pierwsze Spotkanie Świętokrzyskich Blogerek :)
Już nie mogę się doczekać, kiedy poznam te 15 wspaniałych babeczek :)


Jutro możecie spodziewać się obszernej relacji ze spotkania :)

Buziaki!! Jeszcze raz dziękuję :*

14 komentarzy:

  1. Gratulacje Wioluś :*. U mnie licznik zatrzymał się na 98 i ani drgnie :P. Do zobaczenia... dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wczoraj widziałam 99 a dziś już 100! gratuluję!
    mam nadzieję, że nie zapomnę aparatu :) oby było fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia jak się fajnie oczkami dobrałyśmy obok siebie :D

      Usuń
  3. gratuluję!
    u mnie stanelo na 48 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych setek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje u mnie licznik 14 ;) heheh mam nadzieje ze będzie więcej ;)
    Życzę kolejnych setek!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych setek, a nawet tysięcy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę miłego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, Moja malinka też się załapała na czołówkę:) Cieszę się, że mogłam się przyczynić do takiej ślicznej liczby. A czekam na jeszcze jedną czytelniczkę i będzie nas 50!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje, 100 wygląda świetnie:D

    OdpowiedzUsuń