sobota, 22 września 2012

Grashka - Lengthening mascara

Hej Piękne !:)

Pojawiam się w końcu z powrotem, po 5 długich dniach nieobecności ;p Mam nadzieję, że wyczekiwałyście już nowego posta :D
Miałam odrobinę obowiązków, musiałam się trochę zregenerować, a dziś miałam pierwszy dzień w nowej szkole :) Zapisałam się do Cosinusa na kierunek Technik Usług Kosmetycznych. Po pierwszym dniu wrażenia jak najbardziej pozytywne. Cieszę się, bo pracownie są naprawdę fajnie wyposażone, a w programie znajduje się mniej więcej 50% zajęć praktycznych i 50 % teoretycznych :) Więc jest nadzieja, że się czegoś nauczę:) Wykładowcy zapowiedzieli też dodatkowe szkolenia z firm kosmetycznych zakończone certyfikatami :) Mam nadzieję, że uda mi się pogodzić tą szkołę ze studiami i pracą :) Dam radę :)

A teraz przechodzę do sedna tego postu, czyli recenzji tuszu Grashka - Lengthening mascara, który otrzymałam na Spotkaniu Blogerek od sklepu Igruszka. Zaznaczam, iż to, że otrzymałam produkt za darmo, nie ma żadnego wpływu na moją opinię.


Od producenta ( Pozwoliłam sobie skopiować ze strony Igruszka)

GRASHKA Lengthening Mascara to nadający rzęsom maksymalną długość kremowy tusz do rzęs, dbający również o ich odpowiednie podkręcenie oraz pogrubienie.
Formuła zapewnia, że przy aplikacji tusz nie pozostawi grudek, daje także pewność wyjątkowo trwałego efektu i zapobiega kruszeniu się. Specjalna szczoteczka zwana 'małym gigantem' gwarantuje perfekcyjną aplikację tuszu nawet w mało dostępnych dla innych szczoteczek, kącikach oczu.
Zawiera specjalnie dobrane składniki - witaminę E, D-Panthenol oraz ekstrakt z bambusa - chroniące przed utratą nawilżenia, działaniem wolnych rodników oraz łamaniem się rzęs. Składniki zapewniają również optymalne odżywienie, elastyczność,wzmocnienie oraz regenerację rzęs.
Produkt jest odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe. Nie zawiera parabenów. Testowany dermatologicznie oraz oftalmologicznie.

Pojemność: 8 ml
Cena: 21,90 zł
Dostępność: Igruszka


A teraz czas na moją opinię:)

Plusy:
- wydłuża i unosi rzęsy
- piękna czerń,
- nie kruszy się, nie osypuje,
- nie odbija się,
- łatwo się zmywa,
- mała szczoteczka która dociera nawet do najkrótszych rzęs,
-dobrze rozczesuje rzęsy,

Minusy:
-może odrobinę sklejać rzęsy

Efekty :


bez tuszu


 bez tuszu


jedna warstwa


dwie warstwy



Podsumowując :
Według mnie jest to bardzo dobry produkt w dobrej cenie. Spełnia obietnice producenta, mógłby jeszcze mocniej pogrubiać, ale nie jest to jego głównym zadaniem, więc wybaczam :) Ja bardzo ten tusz polubiłam i na pewno będę do niego wracać, trafia na listę ulubionych.  Polecam Wam spróbować :)

Jeszcze raz dziękuję Igruszka za możliwość przetestowania tego produktu.



Testowałyście ten tusz? Macie jakiś własny KWC w tej kategorii? piszcie! Bardzo chętnie poczytam, bo cały czas szukam ideału :)

Cmok 

15 komentarzy:

  1. Ja jeszcze go nie używałam, muszę wykończyć swoje stare mascary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mascara wydaję się fajna, ale ja mam jeszcze duży zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt daje u Ciebie :) Też szukam idealnego tuszu jak do tej pory najlepiej spisywał się u mnie Maybelline Lash Stiletto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie można kupić ten tusz?

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie był dobry, nie było jakiegoś efektu wow ;) miałam go już wcześniej z Igruszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem przyzwoicie wygląda na Twych rzęsach :) Chociaż zdjęcie szczoteczki przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, szczoteczka jakaś takaś...

      Usuń
  8. Powodzenia w nowej szkole.

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczka nabrały zdecydowanego wyrazu. Bardzo ładnie przedłużają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydłuża cudownie, ale ja lubię jeszcze pogrubione rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. "spowrotem" brzmi znacznie lepiej:)tusz wydaje sie ciekawy, choc w wrsji jednowarstwowej podoba mi sie bardziej i brakuje troche pogrubienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może brzmi lepiej, jednak poprawnie jest " z powrotem" ;)

      Usuń
    2. oczywiscie - to mala prowokacja byla:)

      Usuń
  12. Bardzo mi się podoba efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń