poniedziałek, 10 września 2012

Make-up - Golden Rose - Style Liner Metallic Nr 11

 Hej :)

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam świetny produkt, a zarazem makijaż z jego głównym udziałem :):)





Mowa o : Golden Rose -Style Liner Metallic Nr 11




Plusy :

- dobry, cienki, wygodny pędzelek, pozwala zrobić naprawdę precyzyjną kreskę,
- piękny głęboki  kolor,
- świetna kryjąca konsystencja, 
- szybko schnie, nie odbija się na powiece,
- trwały, nie blednie, nie ściera się cały dzień,
- ładne opakowanie, 
-cena około 11-12 zł

Minusy:

brak 


I jeszcze raz na oku :



I jak Wam się podoba? Macie jakiś eyeliner z tej serii? jak się u Was sprawdził? a może polecicie mi jakiś inny liner w niestandardowym kolorze ?:)

Cmok Cmok 


15 komentarzy:

  1. świetny jest ten eyeliner, ja bym chciała zielony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, ale jednocześnie muszę pochwalić kształt brwi. Idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci to wyszło :)
    kolorek jest świetny :)

    obserwuję! Pzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj przepiękny, już któryś raz czytam zachwyty nad tym linerem, chyba muszę na niego zapolować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że na moich powiekach kreska tak pięknie nie wygląda bo zaraz bym biegła do sklepu po ten cudny kolor :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek :) Ten liner lubi wiele blogerek i mają za co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś, ale niestety szybko mi wysechł...

    OdpowiedzUsuń
  8. ta kreseczka jest świetna, jak złapię gdzieś wyspę GR to go kupię ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. mam własnie ten sam kolor - jest świetny! piękna kreska ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Zbieram się do kupna jakiegoś koloru tej serii i zebrać się nie mogę. Wiesz może, czy wszystkie kolory są tak dobre? Czy któryś (jak to zwykle bywa) jest "kulawy"? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia Kochana, bo mam tylko ten, ale czytałam kilka recenzji, różnych kolorów i były również pozytywne:) ja chyba teraz zakupię piękny brąz z tej serii :)

      Usuń
  11. Właśnie szukałam takiego odcienia i zastanawiałam się nad tym z GR. Dziękuję za pomoc w podjęciu decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie się prezentuje. Ja na przykład wolę kolorowe kreski na oku, aniżeli klasyczne, czarne :)

    OdpowiedzUsuń