środa, 12 września 2012

Make-up : khaki + złoto :)

Hej :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż w kolorach khaki i złotego. Zdjęcia niestety nie oddają prawdziwego koloru cienia khaki, dlatego polecam obejrzeć go sobie przy najbliższej wizycie w Inglocie, bo odcień jest naprawdę bardzo ładny :)







 Kosmetyki użyte w makijażu:


1. Paleta Sleek - Storm
2. Cienie Inglot: złoto 111 i khaki 471
3. Baza Hean - Stay On
4. Paletka do brwi - Catrice
5. Tusz do rzęs - Essence - multi action

Jak Wam się podoba taki makijaż?
Nie wiem co dzieje się z moimi rzęsami, ale nie chcą współpracować z żadnym tuszem :( macie na to jakąś radę?

Pozdrawiam, Cmok

24 komentarze:

  1. przepiękny makijaż :)
    w moich ulubionych kolorach :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy na co dzień :) Bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż. Idealnie wpasowuje się w jesienne klimaty za oknem. A co do cienia khaki z Inglota to masz rację, jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym chciała tak delikatnie wykonać makijaż - jednak mam za mocną rękę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle pięknie! ja zawsze Ci radze żebyś zrobiła delikatna kreseczkę na górnej powiece, lekko roztarta byłaby dla Ciebie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kreska była w zamiarze :P ale mąż już stał w drzwiach łazienki i ponaglał do wyjścia;p

      Usuń
  6. Bardzo ładne połączenie kolorów, takie na jesień, brakuje mi tylko ciemnej kreski choćby roztartej cieniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny, delikatny i super pasuje do Twojej tęczówki :)dopisałam do mojej wish listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest śliczny , uwielbiam takie delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż! Zdecydowanie moje kolory! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super makijaż, moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż, bardzo delikatny, ale twarzowy :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny dzienniaczek. Szkoda, że już zużyłam oba brązy z paletki Sleeka:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci to wyszło!:) uwielbiam takie kolorki, szczególnie jesienną porą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze przyjeżdżaj do mnie i mnie tka maluj! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaz bardzo fany, ale rzesy faktycznie sklejone. zainwestuj w maskare luksusowa. ja uzywam od lat helene rubinstein lash queen. cena ok 120 pln, ale jest rewelacyjna. jak raz kupisz, nie bedziesz chciala innej!
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie codziennie delikatne makijaze i jeszcze bardziej paletki sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. połączenie kolorów jest idealne i pięknie to wszystko ze sobą się komponuje:) i zapisuje sobie numerek tego inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie!
    Masz piękne oczy i brwi!

    OdpowiedzUsuń