środa, 26 września 2012

Make-up : Pistacjowo

 Hej Piękne :)

Mam dla Was taki szybki post z moim dzisiejszym makijażem :)
Kolory najlepiej oddaje pierwsze zdjęcie.




Kosmetyki użyte do wykonania tego makijażu :
- Kobo - 213 (pistacjowy)
- Inglot - 110 ( wewnętrzny kącik)
- Inglot - 423 ( zewnętzny kącik )
- Inglot - 439 ( fioletowy )
- Golden Rose - Style Liner Metallic 06
- Tusz - Grashka

Jak Wam się podoba? lubicie takie makijaże i kolory?

Pozdrawiam pomysłodawczynię tego makijażu :) tak, tak Ciebie Monia :):*

Buziaki

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie! Świetnie pasuje do twoich oczu!
    W ogóle masz piękną tęczówkę i brwi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czarujesz tym pięknym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie połaczyłas kolory no i brwi masz cudo :>

    OdpowiedzUsuń
  4. ah dziękuje Kochana, że mnie posłuchałaś co do kolorów :D, wyszło pięknie! I z ta kreska na górnej powiece jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Bardzo lubię takie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż bardzo fajny! ładna kreska i piękne rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie:) Chyba popędzę po cień Kobo bo mnie zauroczyła a akurat jest promocja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Otagowałam Cię na moim blogu,Zapraszam do Zabawy!
    http://paznokciswiat.blogspot.com/2012/09/hello.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podoba owy makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten turkusowy cień jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jak zwykle zresztą, podoba mi się ten pistacjowy cień:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow cudowny makijaż, najbardziej podoba mi się z otwartym okiem, est taki świeży

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałabym się połączyć zielony z fioletem, ale widać, że niepotrzebnie. Bardzo ładnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie! bardzo mi się spodobał Twój makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co powiesz na akcję: PAŹDZIERNIK - MIESIĄCEM MASECZEK? Może się przyłączysz?

    OdpowiedzUsuń