czwartek, 6 września 2012

Nowe nabytki :)


Hej :)


Dziś miałam zmalować dla Was jakiś makijaż, ale niestety rano przed wyjściem z domu byłam tak niezdarna, że wpakowałam sobie metalowy grzebyk z Inglota do rozczesywania rzęs do oka i niestety moje oko nie wygląda najlepiej :( boli i widzę za mgłą,  a do okulisty skończyły się "numerki" :/ zostaje mi więc czekać aż samo przejdzie, albo wybrać się wieczorem do lekarza dyżurującego :/ Same więc rozumiecie, że oko do malowania raczej się nie nadaje :/

Koniec żali, przechodzimy do zakupów jakie zrobiłam tak na szybko dziś rano :



1. La Roche Posay - Effaclar DUO - 33,99 zł
2. Perfecta- Fruit Care - 9,99 zł ( przy zakupach za min. 30 zł )

Tak mam zamiar rozpocząć kurację Effaclar DUO, nie mam dużych niedoskonałości, ale będę walczyła z zaskórnikami. Za jakiś czas dam znać jak się sprawdza :)

Dotarła do mnie także paczka od Yves Rocher :



Skorzystałam z darmowej wysyłki na stronie Yves Rocher i zamówiłam:

1. Maseczka głęboko oczyszczającą Pure System - 4,90 zł
2. 3 minutowa maseczka odświeżająca z wyciągiem ze skórki cytryny - 15, 30 zł

A do tego wybrałam prezent niespodziankę i otrzymałam:  Cure Solutions - Maseczkę przywracającą świeżość i blask o wartości 75 zł ( aktualnie w promocji na stronie Yves Rocher za 52,00 zł )

Niedługo możecie spodziewać się recenzji tych produktów :)  A może używałyście ich i same macie już zdanie na ich temat? chętnie poczytam :)

Pozdrawiam  cmok :)


25 komentarzy:

  1. jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie Effaclar DUO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ta maseczke 3-minutowa z granatem i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam żadnej z tych rzeczy, ale jestem ciekawa kremu Perfecta Fruit Care :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Perfecty mam krem z matującymi mikroperłami i jestem z niego bardzo zadowolona. Temu też się przyjrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że z okiem to nic poważnego:/ Będę czekać na recenzję Effaclaru

    OdpowiedzUsuń
  6. Effaclar DUo ciekawa jestem tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zastanawiam się nad zakupem Effaclaru;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez 2 dni temu kupilam effaclar duo, czekam az do mnie dotrze

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo zaciekawił mnie ten krem 'regeneracja skóry po lecie'. jakie on ma witaminy w sobie?

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie La Roche Posay - Effaclar DUO nic nie zdziałał, więc nie widzę powodu wydawania na niego tyle pieniędzy, ciekawe jak będzie u Ciebie :) Za to interesuje mnie bardzo Perfecta, bo zawsze jestem zadowolona z ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ten krem z Perfecty czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie krem z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzje kremu z Perfecty! :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uj moja drogo no to z tym oczkiem faktycznie nie ciekawa sytuacja. A maseczki z YR mam i uwielbiam ta oczyszczająca jest kapitalna

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezły gratis Ci sie trafil :) Ja tez zamawialam w YR z okazji tej darmowej wysylki, ale nie zaryzykowalam "Prezentu niespodzianki" bo balam sie, ze jakąś biżuterię dostane.

    OdpowiedzUsuń
  16. ta maseczka którą dostałaś jako gratis jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych kosmetykow, ale wyglada fajnie. Mam nadzieje, ze sprawa z okiem szybko przejdzie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe jak Perfecta zregeneruje Ci twarz po lecie. Ciekawe co mają na myśli? Przesuszenie, czy przebarwienia?

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zakupy, jestem ciekawa jak się sprawdzi ta maseczka Cure Solutions. Mam nadzieję, że z Twoim okiem już lepiej!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. również skorzystałam z tej promocji Yves Rocher i też wybrałam prezent niespodziankę, którą była własnie: Cure Solutions - Maseczk przywracająca świeżość i blask. Wcześniej jej nei używałam więc jestem ciekawa jej efektów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na efekty kuracji z EFFACLAR DUO.
    Sama planuję go kupić właśnie do walki z zaskórnikami, więc poczekam na Twoją opinię. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja wlasnie używam kremu Perfecta fruit Care i jestem bardzo zadowolona, cera jest rozjaśniona,nawilżona i czuje, że oddycha, krem fajnie się wchłania i cudnie pachnie,polecam

    OdpowiedzUsuń