sobota, 15 września 2012

Pierwsze Spotkanie Świętokrzyskich Blogerek Urodowych :)

hej Kochane!

Dzisiaj tak jak obiecywałam relacja z Pierwszego Spotkania Świętokrzyskich Blogerek Urodowych.
Chciałabym podziękować wszystkim wspaniałym dziewczynom za przemiły wieczór. Bardzo się cieszę, że miałam okazję Was poznać i mam nadzieję, że powtórzymy takie spotkanie np. na wiosnę :) Są chętne?? :D

A teraz zapraszam do oglądania zdjęć :)


My 3:) sprawczynie tego wspaniałego spotkania : Ja, Monia, Zuza 

  Od lewej: Monika, Karolina, Gosia, Paulina

Justyna i Beata


 Ja :)  czyli tak się cieszy chory człowiek z bolącym gardłem na widok deseru lodowego :D 


Od lewej: Marta, Ania, Marta 


Karina


Marta i Ania


Karolina i Paulina


Nas już znacie:P


  Monia








Paulinka, która nie używa podkładów, a jej twarz wygląda jak z photoshopa :D


Pyszne ciacha upieczone dla nas przez Gosię :)




Wszystkie wspaniałe :)

Bardzo dziękujemy sponsorom za ufundowanie dla nas wszystkich wspaniałych upominków. A są to firmy:

-Donegal
-Paese
-Farmona
-Mariza
-Hean
-Igruszka
-Vipera

Jeszcze raz dziękujemy ! :)

Jutro pokażę Wam dokładnie, co otrzymałam od każdej z firm :)

Buziaki

15 komentarzy:

  1. Spotkanie było super, mam nadzieje że uda nam się zorganizować kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spotkanie świetne i pewnie, że jestem chętna na kolejne! ;)
    jak gardło?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tak wspaniałego spotkania ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Było super cieszę się, że mogłam poznać 12 wspaniałych blogerek i pewnie ze chcę kolejne:D
    Wracaj do zdrowia
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. No a ja oczywiście jak zwykle spóźniona :( następnego spotkania nie przegapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że fajnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było świetnie, oby jak najszybciej kolejne spotkanko;-)

    Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. super spotkanko, żądam kolejnego! :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. No czemu ja o tym nie wiedziałam :( W jakim mieście się dziewczyny spotykacie ? Proszę następnym razem o wiadomość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne zdjęcia! Zazdroszczę Wam takiego udanego spotkania :-) Piękne masz włoski!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że fajne spotkanie:) świetny post i blog:) Chociaż ja prowadzę blog modowy, chętnie zaglądam na te dotyczące urody i kosmetyków, bo mogę się dowiedzieć tego co nie jest moją "mocną" dziedziną ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)jeśli interesuje Cię moda, obserwujemy?

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak widać spotkanie się udało:) jesteś śliczna:) spodobało mi się u Ciebie, więc obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne są takie spotkania! strasznie bym chciala na podobne się udać, z tym że w moim mieście są może trzy blogerki? nie wiem, ale na pewno byłoby to fajne :)
    zapraszam i zachęcam do obserwacji, buziaki! <3

    OdpowiedzUsuń