wtorek, 4 września 2012

Provit - Maska regenerująca + moje włosy

Hej :)

Dzisiaj chciałam pokazać Wam co ostatnio kupiłam :)


I przedstawić moją opinię na temat jednego z tych produktów, a mianowicie : Maski regenerującej z jedwabiem :)


Od producenta: 





Cena: około 2 zł
Dostępność : ja kupiłam w Naturze ( wisiała obok maseczek do twarzy)

Moja opinia: Nie mam włosów farbowanych ani zniszczonych, ale skusiła mnie obietnica włosów sprężystych i błyszczących. A co najlepsze jest to obietnica spełniona :) Maska bardzo fajnie pachnie, jest gęsta, nie spływa między palcami. Jej pojemność spokojnie wystarczyła na moje włosy. Pozostawiłam na 3 minuty jak zaleca producent, następnie spłukałam bez żadnych problemów. Włosy po umyciu łatwo się rozczesywały, nie były splątane. Naprawdę były błyszczące i sprężyste, a do tego jeszcze bardziej gładkie :)
Ja z efektów jestem bardzo zadowolona, tym bardziej, że nie oczekiwałam wiele po masce za 2 zł i kupiłam ją właściwie tylko z ciekawości;p ale zostałam bardzo mile zaskoczona:) Na pewno kupię jeszcze nie raz !

Żeby nie być gołosłowna wstawiam zdjęcia moich włosów w chwili obecnej.


tylko wysuszone



wyprostowane końcówki

Dodam, że jestem w trakcie zapuszczania włosów. Mój cel to tak jak u większości dziewczyn  brzydko mówiąc "za cycki ". Zobaczymy czy się uda :) Jeśli będziecie ciekawe, mogę co miesiąc pokazywać Wam stan moich włosów :)

A Wy używałyście tej maseczki? może macie inne, ulubione cudeńka do włosów? Chętnie o tym poczytam :)

Pozdrawiam :*

18 komentarzy:

  1. też mam takie proste jak drut włosy ;) maskę na pewno kupię w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na Twoim miejscu nie prostowałabym końcówek - są praktycznie proste na zdjęciu bez prostowania, a prostownica je osłabi i będą się rozdwajać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej masce, ale chetnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ukradnę Ci tak piękne włosy, ahh!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy:) Też marzy mi się długość za cyce;p

    OdpowiedzUsuń
  6. super się sprawdził jak widać

    dostałam żel do testów

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jakie masz piękne włosy, cudowny kolor, zazdroszczę, że to naturalne, niezwykle piękne! Marzę o takim kolorze, ale niestety muszę farbować;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Za cycki...dobre...to ja też chcę za cycki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy to masz pierwsza klasa ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej maseczce, ale jak ją spotkam to na pewno kupię. Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cenię sobie Loton, małe, tanie kosmetyki sprawiają cuda!

    OdpowiedzUsuń
  12. .. jesoo jakie włosy :D
    CUDO !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam spray termoochronny z Marionu- jak dla mnie dobrze chroni włosy przed wysoką temperaturą i jest niedrogi :)

    OdpowiedzUsuń