środa, 24 października 2012

Essence - Stay All Day Long Lasting Eyeshadow

Hej :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moich dwóch ulubieńców :) Są to cienie Stay All Day  od Essence :)


Posiadam dwa kolory cieni:









 ( z lampą)



Moja opinia na temat tych cieni:

- super kolory,
- przyjemna, delikatna konsystencja,
- łatwo się rozprowadzają ( ja nakładam palcem),
- utrzymują się cały dzień, nie rolują się,
- pięknie wyglądają na powiece solo oraz stanowią świetną bazę pod inne cienie,
- przystępna cena 11.99 zł

Jeśli nie próbowałyście tych cieni to serdecznie polecam. Ja jestem nimi zachwycona. Za tak niską cenę otrzymujemy świetny produkt, który odkąd je mam z powodzeniem stanowi dla mnie  często cały makijaż oka ( oczywiście plus tusz do rzęs). Wyglądają rewelacyjnie,  świetnie się utrzymują. Ja polecam :):) Te cienie to mój mały hit!

Próbowałyście tych cieni? a może macie jakieś inne ulubione cienie w kremie? 

9 komentarzy:

  1. Jakoś tak nie mam przekonania do cieni w kremie, ale o tych słyszę mnóstwo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji ich używać, ale skoro piszesz o nich tak entuzjastycznie, muszę sprawdzić jakie jeszcze kolory są dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam oba i oba lubię :) Aczkolwiek częściej używem ten for fairies :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam cieni w kremie, ale coś czuję, że niebawem się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, ale ja nie jestem w stanie przekonać się do ich formuły:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 02, stosuje jako bazę pod inne cienie. Fajne rzeczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam je, ale jakoś nie używam i w sumie nie wiem czemu;)

    OdpowiedzUsuń