piątek, 19 października 2012

Imprezowy make-up :)

Hej Kochane!

Mamy piątek, więc początek weekendu. W związku z tym przygotowałam dla Was taki wieczorowy-imprezowy make-up. Być może wybieracie się na jakąś imprezę i może mój makijaż będzie dla Was inspiracją :)







Kosmetyki jakich użyłam:


- Paletka Sleek - Storm
- Cienie Inglot - 377 i 439
- Paletka do brwi Catrice
- Baza pod cienie Hean
- Brokatowy Eyeliner - Golden Rose- Extreme Sparkle Eyeliner 09

Jak Wam się podoba taka propozycja na wieczór? Lubicie fiolety w połączeniu ze złotem?

Pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. Boskie kolory! Strasznie mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż świetny! :) ładne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż świetny! :) ładne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiolet/granat + złoto to jedna z moich ulubionych kombinacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny! szkoda, że nie dodałaś zdjęcia całej twarzy ;) byłby szał macic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny makijaż :-) super połączenie
    za złotem jeszcze nie próbowałam - na pewno tak spróbuję :-)
    zawsze łączę fiolet ze srebrem

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie!

    Bardzo mi się podoba to zestawienie kolorów i gra światłem. Na dodatek perfekcyjnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba świetne połączenie kolorów:)Masz przepiękne brwi, ja sobie z moimi ostatnio nie daję rady;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super! Świetne połączenie, ae też mi troche brakuje zdjęcia całej twarzy, pokaż Buźkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kobitki nie potrafię sobie sama zrobić zdjęcia całej twarzy;p

      Usuń
  11. Jejku prze śliczne kolorki :) Piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie fioletu ze złotem :)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko :) Za każdym razem nie mogę się napatrzeć na te Twoje piękne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kolory i naprawdę dobrze wykonany makijaż :)Zapraszam do siebie - na bloga makijażowego :) www.karolinazientek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny :) idealnie ze złotym wygląda ! szczerze to nigdy nie myślałam o takim połączeniu ale na pewno spróbuje..fajne przejście powstaje między kolorami !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fiolet ze złotem, to na moje oczy kolorki idealne:)

    OdpowiedzUsuń