piątek, 26 października 2012

Organix- Nourishing Coconut Milk Anti-Breakage Serum

Cześć!

Dziś chciałam Wam pokazać mój kolejny kosmetyczny hit, czyli Organix - Nourishing Coconut Milk Anti-Breakege Serem.


Od producenta: Czyste, organiczne mleczko kokosowe oraz proteiny białka kurzego połączone z nieobciążającym włosów olejkiem kokosowym działają odżywczo i nawilżająco nadając włosom elastyczność.


Opakowanie: wygodna buteleczka z dozownikiem, na kwc wyczytałam także, że dzięki użyciu materiałów nadających się do recykclingu opakowania produktów Organix są przyjazne dla środowiska.


Cena : 19,50 zł  w drogerii Hebe
Pojemność: 118 ml
Konsystencja/zapach: typowa dla serum, raczej gęsta i tłusta/ zapach przepięknyyyyy ;)


Moja Opinia: 

Kupiłam to serum podczas wizyty w Hebe, nic wcześniej o tym produkcie nie czytając. Rzuciło mi się w oczy i tak trafiło do koszyka. Kiedy pierwszy raz odkręciłam buteleczkę i poczułam zapach oniemiałam. Pachnie zniewalająco!!! Pięknie, kokosowo :)
 Pierwsze użycie produktu zakończyło się ogromną klęską, umyłam włosy i przyzwyczajona do innego produktu wycisnęłam na dłoń około 2  czy 3 pompek produktu. Nałożyłam na włosy, wysuszyłam... i co ?? Okropne sklejone, tłuste włosy. Szybko zafundowałam sobie kolejne mycie, które też nie do końca zmyło serum, ale było już znacznie lepiej. Zapach nadal utrzymywał się na włosach nawet po myciu :) ( ale to akurat duży plus)
Podczas kolejnej próby użycia wiedziałam już, że muszę uważać z ilością, za pierwszym razem gruuubo przesadziłam. Umyłam włosy i nałożyłam naprawdę odrobinkę serum. Wysuszyłam włosy...i co?? gładziutkie, miękkie i pięknie błyszczące włosy, a do tego ten zapach... REWELACJA! 
Teraz stosuję serum na dwa sposoby:
- na wieczór nakładam sporą ilość i robię im w ten sposób takie olejowanie, rano myję włosy,
albo
-po myciu nakładam odrobinkę na wilgotne włosy i suszę jak zwykle.

Dla mnie ten produkt jest świetny, pięknie pachnie, jest mega wydajny i naprawdę widać efekty :)
Polecam dla osób, które mają zniszczone, przesuszone końcówki włosów, po zastosowaniu tego serum wyglądają o niebo lepiej :)

A Wy używacie jakiegoś serum do włosów? 

Cmok Cmok

14 komentarzy:

  1. kiedyś polowałam na odżywkę te firmy,widzę że jednak zakocham się w serum. Wydajne jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn bo widzę tylko słowo wydajne, natomiast to różnie znaczy dla każdego więc pytam troszeczkę dokładniej jak to wyglądam

      Usuń
    2. ja na długie włosy po umyciu stosuję pół pompki i jest to ilość wystarczająca, jeśli nakładam na wieczór tak używałam około 1-2 pompek, uważam, że jest naprawdę wydajne, a cena jak za taką pojemność przystępna :)

      Usuń
    3. super :) właśnie szukałam czegoś na zastępstwo dla serum z biovax. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
    4. cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  2. chcę♥ dla samego zapachu :D no i ja to lubię mieć cokolwiek na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, zazdroszczę dostępu do Hebe nawet nie wiedziałam, że mają tam też organix.

    OdpowiedzUsuń
  4. nei widzialam jeszcze tego produktu nigdzie ale jakby co to warto zainwestowac:)

    obserwuje, zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że u nas Hebe brak buuuu
    czy gdzieś jeszcze można dorwać jeszcze te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
  6. super fajne serum! jak tylko wykorzystam e hektolistry olejow ktore ostatnio kupilam to i za to sie wezme ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Go to System=> Cache Management and enable the caching features.
    Google's goal is obviously to provide internet surfers with the most appropriate search results. Quality content with appropriate use of related search terms is more acceptable by search engine and web site visitor standards.

    Feel free to visit my homepage: cheap backlinks service

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach kokosów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez je mam i lubię :) zapraszam do mnie, dopiero zaczynam! notka dotyczy właśnie tego serum :)

    OdpowiedzUsuń