środa, 17 października 2012

Paese - Długotrwały lakier do paznokci 177

Hej :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać lakier do paznokci firmy Paese w dość oryginalnym kolorze :)





Moja opinia:
- odpowiednia konsystencja,
- nie robi smug, wygodnie i łatwo się rozprowadza,
- kryje, już jedna warstwa dobrze pokrywa płytkę, dwie dają pełne krycie,
- pięknie błyszczy,
- duża gama kolorystyczna, każdy znajdzie coś dla siebie,
- długo się utrzymuje na paznokciach, u mnie około 5 dni w stanie naprawdę dobrym,

Podsumowując:
Lakiery z tej serii są naprawdę świetnym produktem w niskiej cenie( w zależności od sklepu od 6 do 10 zł ),
Według mnie w tej kategorii cenowej, ciężko będzie znaleźć coś lepszego. Ja jestem z nich bardzo zadowolona i szczerze polecam wypróbować.

Produkt otrzymałam na I Świętokrzyskim Spotkaniu Blogerek od Firmy Paese, jednak zaznaczam, że nie miało to żadnego wpływu na moją opinię.
Jeszcze raz dziękuję Firmie za możliwość przetestowania tak dobrego produktu.


18 komentarzy:

  1. Paznokcie masz piękne ;) Mnie niestety ten kolor nie przekonuje - nie lubię zielonych paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten lakier, na moich paznokciach trzymał się tydzień, a zmyłam go tylko dlatego że znudził mi się kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywna zielonka ;) Mam bardo podobny kolor z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, aczkolwiek to zdecydowanie nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam dodać numer błyszczyka Bell, ten mój to 6:)
    A u Ciebie też ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo nietypowy, rzadko można spotkać taką zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z niewielu kolorów, który mi się nie podoba. Jak widzę takie wnętrza albo sofy, aż mnie wzdryga. Na szczęście lakier jest mniej trwały. Ale cenię markę, niektóre produkty ma genialne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor! Mam taki z Inglota, jednakże ma drobinki. Zwykle preferuje maty.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękny kolorek, uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor świetny ;) ciekawa jestem jak na żywo wygląda.. :) będe się rozglądała za tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten kolorek, jest bardzo wiosenny :) mam podobny z manhattanu, znaleziony na promocji 3:)

    OdpowiedzUsuń