wtorek, 16 października 2012

Purederm Skin Softening Yogurt Mask "Strawberry" :)

Hej Piękne :)

Dziś kolejny maseczkowy post :) Tym razem pokażę Wam kolejną maseczkę firmy Purederm - Skin Softening Yogurt Mask " Strawberry", czyli zmiękczająca skórę & rozświetlająca.


Co mówi producent: 


Jakie są moje wrażenia :

- maseczka ma konsystencję średnio gęstego jogurtu, wnioskując po zdjęciu na opakowaniu maseczki, spodziewałam się, że będzie znacznie bardziej gęsta,
- pachnie lekko truskawkami, ale jest to niestety zapach chemiczny,
- łatwo się rozprowadza, mimo wcześniej zwilżonej twarzy nie spływa z niej,
- nie zasycha na twarzy,
- łatwo się zmywa, nie sprawia to żadnych problemów,
- nie zaobserwowałam właściwie żadnych efektów, skóra może jest odrobinę rozjaśniona, ale to by było na tyle, brak wygładzenia, zmiękczenia  czy rozświetlenia,

Podsumowując :
Ja niestety się zawiodłam, spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Warto było ją nałożyć jedynie dla samej przyjemności, nic poza tym.
Nie polecam.

Używałyście tej maseczki? a może odkryłyście jakąś inną z tej firmy, która okazała się hitem?

cmok cmok :*

2 komentarze: