środa, 31 października 2012

Wibo - Eliksir

Hej :)

Dzisiaj post z moim nowym nabytkiem pomadkowym, czyli Wibo- Eliksir w kolorze 07 :)





Moje wrażenia:

- bardzo fajna kolorystyka, moja to 07 róż, odrobinę wpadający w koral,
- nie zauważyłam nawilżenia, ale też nie wysusza,
- przyjemnie się rozprowadza,
- bez jedzenia i picia wytrzymuje około 3 godzin, potem ściera się równomiernie,
- nie jest mega kryjąca, ale daje bardzo dobrze widoczny kolor,
- ładne, błyszczące wykończenie bez drobinek
-opakowanie mogłoby być ładniejsze,

Macie jakieś szminki z tej serii? jak się u Was sprawdzają?


21 komentarzy:

  1. Ja mam 09 i kolor jest rewelacyjny! Choć trzeba się troszkę nagimnastykować, żeby go zaaplikować :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. boszzzz jakie ty masz śliczne usta - na takich wszystko wygląda obłędnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda na ustach ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Macałam w Rossmannie i niestety zapach mnie skutecznie od niej odwiódł... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam jeszcze żadnej ze szminek z tej serii, ale spodobał mi się odcień 06. Ten, który Ty masz też jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam własnie tę 07 i jestem w niej absolutnie zakochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kolor :) nie mam żadnej z nich.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wygląda na twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszą mnie te szminki i jak będe w Rossmannie na pewno je obadam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wlasnie myslalam czy ta pomadka jest fajna bo widzialam ją w rossmanie :) Szczęśliwego Halloween:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny i delikatny kolor ! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam i ja, cudowne szminki, to chyba będzie hit, jak Celia:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze Vibo - nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie troszeczkę za delikatny kolor...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek śliczny ja nawet ostatnio nie mam czasu iść do Rossmanna ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam 2 i bardzo lubię, ale niestety opakowanie jednej rozpadło się prawie całkowicie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam numer 6 i 7 - kupiłam teraz na promocji dwie za 8,40:)

    OdpowiedzUsuń