piątek, 9 listopada 2012

Garnier Ultra Doux kontra przetłuszczające się włosy :)

Hej :)

Dzisiaj chciałam pokazać Wam szampon, który w ostatnim czasie skradł moje serce :)
Moje włosy są coraz dłuższe i cięższe, dlatego coraz gorzej z objętością, często były zwyczajnie przyklapnięte. Postanowiłam trochę temu zaradzić i szukałam w drogerii właśnie szamponu dodającego objętość. Wybór padł na Garnier Ultra Doux - Drożdże piwne i owoc granatu. 



Szampon mieści się w estetycznej, plastikowej butelce. Co ważne opakowanie jest przezroczyste dzięki czemu dokładnie widzimy jego zawartość oraz jej zużycie. 


Butelka posiada wygodny, zatrzaskiwany dozownik. Czasem ciężko ją otworzyć, szczególnie mokrymi rękami.


Obietnice producenta:

Wyjątkowa formuła do włosów cienkich, pozbawionych objętości. Połączenie drożdży piwnych o właściwościach wzmacniających i owocu granatu, aby nadać włosom objętość i witalność. Lekka i delikatna konsystencja nie obciąża włosów.
Rezultat: Twoje włosy są pełne witalności i zachwycają objętością! Stają się błyszczące, miękkie w dotyku.

Skład: 



Konsystencja / zapach : 

Szampon ten posiada bezbarwną, jakby żelową konsystencję. Pachnie świeżo i przyjemnie, nie czuć drożdży :)

Działanie / Efekty:

Szampon kupiłam w celu nadania moim włosom objętości i w tej kwestii sprawdził się on bardzo dobrze, chociaż szczerze mówiąc nie wierzyłam, że sam szampon może dać jakieś efekty. Włosy faktycznie są uniesione ( nie napuszone), miłe w dotyku, delikatne, łatwo się układają i to było pierwsze pozytywnie zaskoczenie.

Drugie zaskoczenie przyszło z czasem....

Podczas stosowania okazało się, że szampon ma jeszcze jedną wspaniałą właściwość, o której producent nie wspominał. Moje włosy mniej się przetłuszczają !! Wcześniej musiałam myć włosy codziennie, teraz robię to raz na 2-3 dni. Dla mnie jest to ogromna zmiana, ponieważ codzienne mycie włosów jest naprawdę uciążliwe. Teraz moje włosy wyglądają świetnie przez 2, a nawet 3 dni ( w zależności od wysiłku, zajęć itp.) Ja jestem zachwycona :)

Warto wspomnieć także o tym, że szampon jest tani - około 8 zł / 400 ml, a przy tym świetnie się pieni, więc jest bardzo wydajny.

Ja ze swojej strony namawiam do wypróbowania, szampon nie jest drogi, a efekty są naprawdę świetne. Dla moich włosów okazał się zbawienny.

A Wy stosowałyście ten szampon? a może inny z serii naturalnych Garniera?
Czy macie innego szamponowego ulubieńca?

Pozdrawiam ;)

14 komentarzy:

  1. lubię ten szampon ;p fajny jest też do włosów farbowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go, dla mnie zwykły, ale już napewno nie dodaje moim włosom objętości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i to właśnie świadczy o tym, że dla każdej z nas co innego jest dobre :) moje włosy go mega polubiły :)

      Usuń
  3. Miałam go, ale teraz nie potrafię sobie przypomnieć, jak się sprawdzał...

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, nie słyszałam o tym szamponie, ale musze go wypróbować skoro powoduje mniejsze przetłuszczanie się włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej zostałaś nominowana u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastałaś otagowana u nas na blogu: http://frozenmalibu.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html
    Zapraszamy do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli sprawia, że włosy się mniej przetłuszczają, to bardzo mnie to cieszy i stwierdzam, że muszę się nim zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś wyróżniona. Zapraszam do mnie po więcej informacji http://distinguish-yourself.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blogs-x2.html

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna recenzja musze się skusić na ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś oTAGowana!

    http://beautybabylife.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-tag.html
    Zapraszam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. uuuu zapisuje go na liscie szamponow do kupienia. jak tak zachwalasz to nic nie zaszkodzi zeby sprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze tego ale wypróbuje:) moim KWC jest timotei dla brunetek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go i moim zdaniem najlepszy z całej tej serii;)

    OdpowiedzUsuń