środa, 14 listopada 2012

Moje nowości :)

Hej Kochane!

Dzisiaj szybciutki post z moimi ostatnimi zakupami. Ostatnio kompletnie nie mam na nic czasu. Kończymy z mężulkiem urządzać nasze gniazdko i nareszcie widać jakieś efekty :) Jutro wybieramy się na zakupy do Ikei i na pewno zdam Wam relację :) Mam nadzieję, że uda nam się kupić sporo rzeczy i, że nie zapomnę o połowie z mojej listy :P


Oto moje małe zakupki:


W moje rączki nareszcie dostała się upragniona paletka Sleek - Oh so special.
Tusz Eveline - Volume Celebrity i 4 cienie Miyo :) Zobaczymy jak się sprawdzą :)




Pigmentacja na dłoni powala, zobaczymy jak będzie na oku :)

A Wy miałyście jakieś cienie Miyo? byłyście zadowolone? 

Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. gdzie zakupiłaś paletkę:) nie miałam nigdy styczności i Miyo ale podobno są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paletka kusi mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oss uwielbiam! ten niebieski cień miyo zapowiada się ciekawie - nie mogę się doczekać Twojej prezentacji na oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oddawaj paletki i ten najbardziej szary cień z Miyo!!

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze paletki :D
    beżowy cień z miyo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ladne kolorki,tak bardzo do Ciebie mi pasujace z tego MIYO, aco do sleeka to jedna z moich ulubionych paletek od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą paletkę :) polecvam Ci tez inne Sleeki :) co do Miypo to słyszałam juz o nich wiele dobrego , że tanie , a świetnie napigmentowane. Nie miałam jeszcze jednak okazji ich testowac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie w końcu Wanilkę z MIYO zakupić.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. paleta sleek oh so special- to moja ulubiona :) a cienie miyo prezentują się bardzo fajnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mi się podoba ta wersja paletki sleek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam miyo ;) są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta paletka jest lepsza od Au naturel :)

    OdpowiedzUsuń