wtorek, 20 listopada 2012

Nowy wygląd bloga :)

Hej Kochane! 

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam nowy wygląd mojego bloga:)

Metamorfoza możliwa była dzięki Kasi z http://wymien-sie.blogspot.com/ :):)
Kasia jest wspaniała, cierpliwie wysłuchiwała mojego marudzenia, za co jej bardzo bardzo dziękuję :)
Serdecznie zachęcam Was do odwiedzenia jej bloga jeśli jeszcze tego nie zrobiliście :)

Chciałam, żeby blog był prosty i przejrzysty i myślę, że się udało :) Jak Wam się podoba? Proszę o szczere opinie :)

Kasiu jeszcze raz wielkie wielkie dzięki :):*

Buziaki

15 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba nowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super, nagłówek przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, ładnie, czysto i przejrzyście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wygląda, sama 2 dni temu zmieniłam wygląd swojego bloga też na prosty i przejrzysty. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie...chyba sama pomyslę nad zmianą szaty graficznej mojego bloga:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglada swietnie ;) genialny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super uwielbiam takie minimalistyczne nagłówki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wygląd... Ja też czekam na swoją metamorfozę bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie: prostu, czytelnie - tak, jak lubię! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. jest prosty i rowniez sliczny ale osobiscie podobal mi sie bardziej poprzedni naglowek

    OdpowiedzUsuń