niedziela, 2 grudnia 2012

Odrobina prywaty + lakierowe zdobycze :)

Witajcie Kochane!

Dzisiaj będzie trochę moich prywatnych opowieści, ale znajdzie się też coś o kosmetykach:)

Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam, ale ten czas był szalony do granic możliwości.
Na początku walczyłam z chorobą, bo za pierwszym razem za krótko brałam antybiotyk i nie wyleczyłam się do końca. Jak możecie się domyślać nawrót był jeszcze silniejszy niż pierwszy rzut przeziębienia. Tym razem zaatakowało mi zatoki, krtań i tchawice:/ Istny koszmar...
Cały czas borykam się też z nadmiernym wypadaniem włosów i rzęs:( moje paznokcie też są w koszmarnym stanie... no dobra może nie jest tak tragicznie, ale zawsze były długie i twarde, a teraz są krótkie i  rozdwajające , więc dla mnie to nie do przyjęcia. Robiłam już nawet badania krwi, ale nie wykazały żadnej przyczyny:/ Uzbroiłam się więc w Skrzypovitę i odżywkę Eveline i zaczynam walkę :)


Nie myślcie, że ten tydzień był taki beznadziejny ! o nie! Muszę się też pochwalić... dostałam pracę o której myślałam od dawna. Wczoraj był mój pierwszy dzień i jestem jak najbardziej zadowolona :) Robię to co lubię i to jest najważniejsze:) Mam nadzieję rozwijać się i być w tym coraz lepsza :) Kiedyś opowiem Wam więcej... ;)

Udało mi się też kupić dwa śliczne lakiery i wysuszacz o którym napiszę coś więcej, ale póki co niestety nie skradł mojego serca.


Jak Wam się podobają moje zdobycze?
Jak Wam minął ten tydzień ?:)

Ja zabieram się za nadrabianie blogowych zaległości :) Buziaki

7 komentarzy:

  1. ja ma też ten "wysuszacz" i także szału nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałaś może te doniesienia na temat niedobrych składników tej odżywki? Ja też nie tak dawno sobie ją kupiłam, ale zrezygnowałam ze stosowania, różne są opinie, ale ja osobiście się jej boję.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stosuję "wysuszacz" Inglota - "dry & shine" i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię lakiery gr

    zapraszam na konkurs; http://testujto.blogspot.com/2012/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam lakiery GR! Sama mam sporą kolekcję :)


    zapraszam tu: http://breatheliffe.blogspot.com/ ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne kolory lakierów;)
    masz swietnego bloga, obserwujemy?;)
    i zapraszam do mnie na swiateczna wymiane;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham kolory lakierów z tej nowej serii GR;) Miałam przez pewien czas okazje je kupować jedynie za 4.90;)

    OdpowiedzUsuń