poniedziałek, 10 grudnia 2012

Paese 191 i kilka słów o Eveline 8 w 1 :)

Hej Kochane!

Moje paznokcie troszkę odżyły i mogę Wam pokazać mój nowy nabytek lakierowy w pełnej krasie:)

Oto i on Paese 191, według mnie kolor prześliczny:)







Chciałam Wam jeszcze powiedzieć kilka słów o odżywce, o której już chyba wszystko zostało powiedziane.  Dorzucę jednak od siebie odrobinkę i powiem Wam, że po prostu ją uwielbiam:)


Eveline 8 w 1 to najlepsza odżywka do paznokci jakiej używałam. Kiedy w ostatniej notce pokazałam, że ją kupiłam, kilka z Was pisało do mnie z pytaniami czy nie boję się jej stosować, czy czytałam na jej temat te niepochlebne opinie itp. Tak Kochane wszystko to czytałam i słyszałam, dziękuję Wam za troskę i zainteresowanie, to bardzo miłe :* Jednak odżywki tej zużyłam już niezliczone opakowania, stosowałam ją na długo przed pojawieniem się tej fali negatywnych opinii i byłam mega zadowolona z efektów. Teraz do niej wróciłam i efekty widzę już po tygodniu stosowania. Dla mnie jest rewelacyjna i nie zamienię jej na żadną inną. Stosuję ją zawsze tylko i wyłącznie jako lakier podkładowy, nigdy nie stosowałam według zaleceń producenta i nie nakładałam codziennie nowej warstwy. Być może dlatego nigdy nie odczułam na sobie jej ewentualnego, negatywnego wpływu :):)

Jak Wam podoba się lakier Paese? nie jest to typowy zimowy kolor, ale ja takie uwielbiam, nie tylko latem :)
Czy Wy też stosujecie odżywkę Eveline i nie boicie się jej negatywnego działania?:)

Cmok Cmok :*

12 komentarzy:

  1. Odżywkę Eveline 8w1 używam już chyba 1,5 roku i kocham ją tak samo jak Ty :-) Jest fantastyczna i na moich paznokciach zdziałała cuda!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny odcień lakieru, od 8in1 wolę twarde jak diament - skład niby ten sam, ale troszkę większę stężenie kluczowych składników: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam ta odżywkę a lakier ma śliczny kolorek!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze uzywam tej odzywki jako baze pod lakier :-) a kolor lakieru extra ! Kocham ten odcien :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny kolor!!! :) Chyba sobie taki sprawię.

    OdpowiedzUsuń