sobota, 5 stycznia 2013

Nowości w mojej kosmetyczce :)


Hej Kochane!

Dzisiaj chciałam pokazać Wam trochę nowości w mojej kosmetyczce :) Część z tych produktów kupiłam sama, część otrzymałam (gwiazdka itp.) :)

Zacznijmy od kosmetyków do makijażu : 


1. Podkład Under 20 w kolorze 120 natural matt
2. Podkład Manhattan- Powder mat make up - 80 sand
3. Tusz do rzęs - Benefit- They're Real
4. Szminka - Golden Rose - Ultra Rich Color Lipstick - 40
5. Kobo - puder brązujący
6. Inglot - wkład 353
7. Catrice - Multi Color - 020  Sand Beige
8. Virtual - Street fashion vinylmania - 109

Pielęgnacja twarzy :






Pielęgnacja włosów:



Jestem ciekawa czy używałyście tych produktów? Ja już wiem, że są wśród nich prawdziwe perełki :) Niebawem możecie spodziewać się recenzji, czego jesteście najbardziej ciekawe?

Pozdrawiam, Cmok Cmok

19 komentarzy:

  1. niedługo będę kupować ten podkład z Manhattanu :) Ciekawa jestem tego kremu z perfecty, więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie używałam z tych produktów które pokazałaś. Ciekawa jestem brazera z kobo i kremu do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. inglot 353 to już chyba kultowy cień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład Under 20-moje odkrycie w 2012 roku :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ciekawa jak u Ciebie spisze się maska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super,są tu perełki i większość z nich używałam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. A już byłam o krok od zakupu tej maskary z Benefit.... zatem czekam z niecierpliwością na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem, jak sprawdzi się krem z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład Under 20 mój ulubieniec 2012 roku, pięknie pachnie, fajnie kryje i wygląda na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. zainteresował mnie ten krem z Perfecty, jakoś go nie kojarze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego z tych produktów. Ciekawa jestem mascary Benefit :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam podkładu kryjącego z firmy Manhattan jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkład Podkład Under 20 dla mnie świetny, jednak teraz nawet najjaśniejszy odcień jest dla mnie za ciemny :( Inglot 353- dla mnie rewelacja! A co do Perfecty, sama od niecałego miesiąca używam tego kremu + dodatkowo z tej samej serii na noc i jestem zadowolona. Ciekawa jestem jak tobie służą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nono całkiem sporo, kilka kosmetyków mam tych samych , myśle że bedziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa Benefitu i cienia z Inglota:)

    OdpowiedzUsuń