sobota, 12 stycznia 2013

Rival de Loop - Hydro - żel nawilżający

Hej!

Dzisiaj recenzja produktu, który pokazywałam Wam w ostatnim poście, a dokładniej Żelu nawilżającego z Rival de Loop :)


Od producenta: 



Dozownik : wygodna pompeczka, nie zacina się



Skład:



Konsystencja: żelowa, dość rzadka, lekko niebieska



Cena: około 11 zł / 30 ml

Dostępność: Rossmann

Moja opinia: Kupiłam ten żel właściwie pod wpływem chwili, kiedy zauważyłam, że  moja mieszana cera, zaczyna być w niektórych miejscach zbyt mocno przesuszona i ściągnięta. Nie miałam pomysłu czym i w jaki sposób mogłabym ją nawilżyć i tak całkiem przypadkowo trafił w moje ręce ten żel. Cena jest niska, więc stwierdziłam, że można spróbować :)
I tak....
Ja stosuję produkt, tylko i wyłącznie na noc, nigdy na dzień i z takim zamiarem go zakupiłam. Miała to być taka moja mała nocna regeneracja :) Zapach mi się nie podoba, dla mnie podchodzi pod męskie kosmetyki, ale na szczęście w krótkim czasie ulatnia się i jest niewyczuwalny. Produkt pozostawia na skórze odrobinę lepką warstwę, co też po jakimś czasie mija, a że nakładam produkt na noc to kompletnie mi to nie przeszkadza :) Wiem jednak, że dla niektórych może to być problem.
Co do działania, nie zaobserwowałam jakichś spektakularnych efektów, ale nawilżenie jest zauważalne. Rano budzę się ze zdecydowanie lepiej wyglądającą buzią, nie ma uczucia ściągnięcia i przesuszenia. Twarz jest przyjemnie napięta. Dla mnie produkt spełnił swoje zadanie, nie wiem jak sprawdziłby się do zastosowania na dzień, pod makijaż. Obawiam się, że mogłoby być kiepsko, ale ja w  kategorii kremu pod makijaż mam już swojego faworyta, więc nawet nie próbuję niczego innego... ale o tym niebawem.... ;)

Jestem ciekawa czy miałyście do czynienia z tym żelem? jak sprawdził się u Was?  może macie jakiś inny ulubiony produkt z Rival de Loop ? albo swojego ulubieńca do stosowania na noc? chętnie o tym poczytam... :)

Pozdrawiam, Cmok

18 komentarzy:

  1. z Rival de Loop znam i lubię chusteczki do demakijażu oraz piankę do mycia :]

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spotkałam się nigdy z tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie do końca jestem do nich przekonana - niby moze być , ale wole inne marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam , ale zaintrygował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ...obawiam sie alkoholu tak wysoko w skladzie,oj chyba jenak nie sprobuje:(

      Usuń
  5. W pierwszej chwili pomyślałam: "spróbuję", po czym dojrzałam alcohol denat. na drugim miejscu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem... jednak póki co nie zauważyłam jego "cudownego" działania ;)

      Usuń
  6. z tej firmy wypróbowałam do tej pory jedynie maseczki. Niestety bez szału...

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys kupilam zel do oczyszczania twarzy do zmywania twarzy po calym dniu oki ale jakis wiekszych cudow nie czynil tego jednak nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja cera, zwłaszcza zimą staje się tak miejscami przesuszona.Stosowałam parę kremów, ale muszę wypróbować także ten żel XD :P

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    I obserwuję!!!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś oTAGowana :)

    zapraszam do zabawy :)

    http://anciapancia.blogspot.com/2013/01/tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  10. W chwili wolnego czasu zajrzyj proszę na kosmetyki ekologiczne LillaMai i daj znać czy Ci odpowiadają. Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. steady once the information, thank you yes, Greetings and healthy always, I also had an interesting article, please visit:
    obat herbal vig power capsule

    OdpowiedzUsuń
  12. Ons bied 'n middel vir die behandeling van verskeie gesondheidsprobleme deur die gebruik van middels wat voorsien is en graan kan eintlik die siekte genees.


    CARA MENGOBATI PSORIASIS

    OBAT HERBAL PSORIASIS

    OBAT HERBAL KISTA BARTHOLIN

    OdpowiedzUsuń