środa, 27 lutego 2013

Inglot- Nail Whitener

Hej :)

Bohaterem dzisiejszego posta będzie mój ulubieniec w ostatnim czasie czyli lakier Inglot-Nail Whitener :)


Lakier kupiłam ponieważ zauważyłam, że moje paznokcie są zmęczone ciągłym malowaniem i zmianami koloru. Miały brzydki, żółty odcień i postanowiłam, że troszkę je zregeneruję :)

Dostępność: wyspy i sklepy Inglot

Cena: około 24 zł



Najlepiej na paznokciach wyglądają 2 warstwy, jedna to stanowczo za mało, a trzy mogą dawać już nieco sztuczny efekt.


Jak Wam się podoba taki efekt? używałyście kiedyś lakierów wybielających, czy zawsze stawiacie na kolor na paznokciach?

Buziaki :)

34 komentarze:

  1. ładne paznokcie!!
    podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, delikatny lakier a Ty masz piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię neutralne paznokcie, więc takie rozwiązanie dla mnie jest jak najbardziej ok :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakierów inglota nie używałam już całe wieku, ale ten bardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje paznokcie wygladaja pieknie!:)a ze lubie jeszcze Inglota to na bank musze kupic to cudo:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten efekt! Mialam go kupic, ale dostalam jakis 'wybielacz' z niemiec, ale nie p2:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z inglota silk wrap, też jest taki mleczny, a przy okazji odżywia. Tej wersji nie miałam, ale efekt ładny:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda! Planuję jego zakup już od jakiegoś czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda ;] Nigdy nie próbowałam lakierów wybielających :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz piękne pazurki! ;) ten lakier świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi sie podoba efekt, chyba musze sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo tak - uwielbiam ten lakier i jestem mu wierna już od długiego czasu ;) pazurki wyglądają jak żelowe ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentuje się świetnie!! :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie się prezentuje! Chyba go sobie sprawię.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paznokcie prezentują się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne paznokcie. I jakie długie... Moja praca niestety na to nie pozwala ;/ Nawet nie mogę mieć przezroczystego lakieru. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bardzo podobny OPI, jak tylko go zużyję to kupię ten :) Piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię taki efekt na pazurkach, bardzo mi się ten lakierek podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne paznokcie, idealny kształt :) zawsze chciałam taki mieć ;)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne masz paznokcie! A efekt bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post-wiele wyjaśnia przed zakupem :)i bardzo ciekawy blog,zdążyłam przelukać kilka stron, coś czuję że często będę tutaj zaglądała!

    A może była byś zainteresowana wzięciem udziału w moim konkursie? do rozdania 3 palety cieni. Zapraszam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. również jestem fanka tego lakieru, jako ze w pracy nie mogę używać lakierów innych niż cielaki :( najczęściej maluje jedna warstwa, przeważnie w leniwe dni, kiedy nie mam siły walczyć z trzema warstwami lakierów Essie ;) heh

    OdpowiedzUsuń
  24. nie posiadam akurat tego lakieru choć miałam go kupić ale bliżej mi było iść do natury i kupiłam z Essence wybielający i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne paznokcie ;) Ja jednak jestem fanką koloru na paznokciach, takie lakiery i kolory podobają mi się tylko u kogoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale, że dodałaś taki post! Czegoś takiego poszukuję od dawna! :) Może nie mam problemu z żółtymi paznokciami, ale bardzo podoba mi się taki efekt na paznokciach. Myślę, że wygląda on bardzo elegancko i pasuje do wielu stylizacji. Często bywam w miejscach, gdzie nie wypada występować w kolorowych lakierach, dlatego myślę, iż to będzie dla mnie zbawienie.
    Zapytam o ten produkt przy mojej najbliższej wizycie w Inglocie:)

    http://ilovestrawberries1107.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog i świetne posty! <3 świetnie czyta się Twoje recenzje!
    Będziemy tu często zaglądać!
    Zapraszamy również do polubienia nas na Facebook - MUA Make Up Academy Polska - już wkrótce nasza marka zawita na polski rynek!
    Zapraszamy do wspólnego odliczania i brania udziału w wielu konkursach, które dla Was szykujemy :)
    z pozdrowieniami MUA Polska

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo pięknie wygląda na paznokciach... Chyba kupię nie dla efektu wybielania, a tego jak elegancko się prezentuje.

    Mam tylko pytanie: czy nie smuży?

    Pozdrawiam Ola J.

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje paznokcie zupełnie nie wyglądaja na zniszczone i zmęczone. Kolor bardzo delikatnie się prezentuje. Zdecydowanie jestem na tak....

    OdpowiedzUsuń
  30. wygląda fantastycznie ! muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń