niedziela, 2 czerwca 2013

Ulubieniec - Garnier - Wygładzające mleczko do ciała :)

Hej :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać mojego aktualnego ulubieńca w kategorii nawilżanie/pielęgnacja ciała:)

Jest to Garnier- Nawilżanie 7 dni. Wygładzające mleczko do ciała :)


Mleczko przeznaczone jest do skóry szorstkiej. Ma zapewnić długotrwałe nawilżenie, przy natychmiastowym wchłanianiu...czy tak jest rzeczywiście?

Używałam już wiele różnych kosmetyków nawilżających do ciała, ale żaden z nich nie spodobał mi się tak jak ten. Kupiłam za namową koleżanki i nie żałuję :)

Mleczko znajduje się charakterystycznej dla Garniera dużej, 400 ml butelce. Dzięki swojej budowie świetnie leży w dłoni i nie wyślizguje się. Dozownik również standardowy dla marki, mimo, że nie ma silikonowego zabezpieczenia chroniącego przed wylewaniem produktu, to nic nie wydostaje się na zewnątrz. Można z łatwością wydobyć tyle produktu, ile w danym momencie potrzebujemy.



Mleczko ma delikatną, raczej rzadką konsystencję, dzięki czemu świetnie się rozprowadza i faktycznie momentalnie wchłania. Bardzo nie lubię lepkiego,tłustego filmu na skórze, który pozostawiały inne balsamy, tutaj tego problemu nie ma, z czego jestem ogromnie zadowolona. Jest to niewątpliwie duuuży plus :)


Kolejnym + jest zapach... cudnyyy....świeży, delikatny z wyczuwalną nutą mango:) Bardzo przypadł mi do gustu:)



Największym plusem jest jednak jego działanie. Tak jak obiecuje producent skóra jest znacznie bardziej gładka i dobrze nawilżona. Dla mnie rewelacja:)
Mam problemy z suchą, szorstką skórą na ramionach, a to mleczko świetnie sobie z nimi radzi.
Dodatkowo zauważyłam, że odkąd używam tego mleczka, pozbyłam się podrażnień po depilacji nóg, które były moim sporym problemem. Teraz te okropne czerwone kropeczki po prostu się nie pojawiają :)

Podsumowując, ja ze swojej strony bardzo polecam !Wypróbujcie to mleczko jeżeli tak jak ja potrzebujecie nawilżenia, wygładzenia, a nie lubicie długiego wchłaniania innych produktów i lepkiej warstwy na skórze. Za około 13 zł (cena w promocji 11,99 lub 12,99) otrzymujemy naprawdę dużą butlę świetnego produktu :)

Miałyście to mleczko? jak się u Was sprawdziło?
A może macie jakiegoś swojego ulubieńca w tej kategorii? Piszcie! chętnie poczytam i wypróbuje coś nowego :)

Cmok

20 komentarzy:

  1. Aktualnie używam mleczko z Garniera w czerwonej buteleczce i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam je :) Było jeszcze w innym opakowaniu. Byłam z niego całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam je kupić, ale w końcu średnio mi to wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię mleczka do ciała z Garniera;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak zostanę przy oliwkach , choć ten produkt mnie kusi ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, ale z wyciągiem z aloesu. :) Również jego recenzję będę pisać i dzisiaj się u mnie pojawi, więc jakbyś była chętna moich wrażeń to wpadnij! :)
    Jest to świetny balsam!

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle nie używam takich mleczek. Wolę oliwki od czasu do czasu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam ochote wypróbować to czerwone mleczko
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosowałam mleczko z tej serii i bardzo lubiłam go używać ;)
    Pięknie pachniało, nawilżało i zmiękczało skórę - czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować :D bo tak jak Ty mam problem z suchą skórą, szczególnie na nogach i ramionach

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze tego balsamu

    OdpowiedzUsuń
  12. MAM GO MAM GO;D
    swietny.
    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. A miałam go jakiś czas temu w ręce :) Była wtedy promocja, że drugie otrzymywało się za 1 gr

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tego mleczka, ogólnie to mam problem z nawilżaniem skóry, nie mogę się zmobilizować, żeby robić to regularnie :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki Garniera.Tego jeszcze nie miałam ale napewno wypróbuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem jak pachnie. z garniera jeszcze do ciała nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego Garniera jestem ciekawa. Obecnie stosuję rozświetlające mleczko do ciała od Garniera z masłem kakaowym, które dobrze nawilża, ale słabo rozświetla. Zapraszam do przeczytania mojej recenzji o nim http://www.cruel-opinion.blogspot.com/#!http://cruel-opinion.blogspot.com/2013/07/garnier-rozswietlajace-mleczko-do-ciaa.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie ten garnier jest super! Samam go stosuję i jestem baardzo zadowolona.
    zapraszam do mnie :)

    http://cupofenergy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już podjęłam sporo prób aby nawilżyć moje łydki.... I wszystko sprawdza się na krótką metę. Może skuszę się na właśnie ten, bo jeszcze nie miałam .

    OdpowiedzUsuń